Promovare pentru REGIO – Programul Operational Regional

REGIO

In cadrul campaniei vor fi prezentate, timp de 10 saptamani, 40 de reportaje TV pentru 40 de proiecte REGIO care vor fi difuzate cel putin o data in prime time si reluate a doua zi in extra prime time.

In fiecare zi va fi difuzat cate un reportaj diferit si se va asigura un minimum de 2000 TRP. Durata unui reportaj va fi intre 2 minute si 45 secunde si 3 minute.

Furnizorul selectat in urma licitatiei va asigura toate serviciile necesare realizarii si difuzarii reportajelor TV (documentare si redactare continut informativ, filmari pe teren, editare audio-video, grafica, animatii, ilustratii video, prezentare, spatiu difuzare etc).

Reportajele vor fi prezentate pe canalul TV generalist cu cel mai mare rating mediu in prime-time in perioada decembrie 2010 – februarie 2011, la nivel urban, pentru categoria de varsta 18 – 60 ani. In prezentarea materialelor se vor respecta regulile de identitate vizuala ale Programului Operational Regional.

Valoarea maxima estimata a contractului este de 6.048.387 lei fara TVA, iar procedura de achizitie este licitatie deschisa, in conformitate cu legislatia in vigoare (OUG nr. 34/2006, cu modificarile si completarile ulterioare si HG nr. 925/2006 pentru aprobarea normelor de aplicare a OUG nr. 34/2006). Va fi declarata castigatoare oferta cea mai avantajoasa din punct de vedere economic. Contractul se va incheia pe o perioada de 7 luni.

Contractantul trebuie sa fi realizat, in ultimii 3 ani, doua contracte de natura similara, respectiv realizarea de reportaje TV si difuzarea acestora conform unui plan media, cu o valoare cumulata a contractelor de minimum 6.000.000 lei.

Sursa: Ministerul Dezvoltarii Regionale si Turismului

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top