O firma a celui mai bogat iesean a primit 770.000 de euro plus TVA ca sa creasca cu 1% notorietatea Ministerului Transporturilor

Rezultatele unei cercetari efectuate dupa o campanie de informare publica de 3,16 milioane de lei (770.000 euro), fara TVA, arata ca procentajul celor care asociaza Ministerul Transporturilor cu institutia care gestioneaza Programul Operational Sectorial de Transport (POS-T) a urcat de la 41% la 42%.

Campania a vizat informarea publicului larg asupra contributiei UE la dezvoltarea infrastructurii nationale, dar si a partenerilor si beneficiarilor finali implicati in implementarea POS-T, cu scopul cresterii gradului de absorbtie a fondurilor europene.

Contractul pentru realizarea campaniei de informare publica a fost atribuit in iunie 2010 consortiului format de firmele romanesti Mercury360 Communication – Grapefruit (firma detinuta de ieseanul Dan Stratan) si a avut o durata de un an. Din valoarea totala a proiectului, 2,37 milioane lei, fara TVA, reprezinta contributia UE, diferenta fiind asigurata de la bugetul de stat.

Mai multe detalii: www2.iasicastiga.ro.

Sursa: Iasicastiga.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *