MCSI: Cetatenii din Brasov vor fi doar la un click distanta de Primarie

Primaria Brasov, POSCCE

„Sunt foarte multumit ca tot mai multe institutii publice doresc sa comunice online cu cetatenii. Brasovul este in topul comunitatilor cu astfel de servicii! Noi trebuie sa facem eforturi, astfel incat sa-l indepartam pe cetatean de ghisee si de efortul de a interactiona direct cu functionarii”, a declarat ministrul Comunicatiilor, Valerian Vreme.

Proiectul include trei componente care vor fi disponibile pentru cetateni si mediul de afaceri incepand cu data de 4 august 2011: sistem de call center, portal web de servicii si plata electronica.

Cetatenii brasoveni isi vor putea achita online, cu cardul bancar, 24/24, impozitele si taxele locale, chiriile, redeventele, amenzile, taxele de emitere a unor documente si alte taxe pentru serviciile oferite de Primarie.

In acelasi timp, brasovenii vor putea depune online documentatiile pentru autorizatii, certificate si vor putea vizualiza stadiul solutionarii cererilor adresate catre Primarie.

Call-Center-ul va fi la dispozitia cetatenului 24/24, 7 zile din 7, si va raspunde automat la primele 20 de apeluri telefonice simultane din partea cetatenilor.

Precizam ca proiectul a fost co-finantat prin Fondul European de Dezvoltare Regionala (FEDR), in baza contractului de finantare incheiat cu Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI), Organism Intermediar pentru Axa Prioritara 3 – „Tehnologia Informatiei si Comunicatiilor pentru sectoarele privat si public” a POS CCE.

Valoarea totala a proiectului a fost de 2.113.087 RON, din care asistenta financiara nerambursabila a fost de 1.692.650 RON. Proiectul s-a implementat in Brasov pe o durata de 24 de luni.

Sursa: Ministerul Comunicatiilor si Societatii Informationale (MCSI)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *