Solutii de finantare, produse si servicii pentru intreprinderile mici si mijlocii

Mediul economic romanesc va suferi modificari majore incepand cu data de 1 ianuarie 2007, cand Romania va pasi in Uniunea Europeana cu drepturi depline. In procent de 90% din economia autohtona, dupa aderare, IMM-urile risca sa fie eliminate de pe piata de firmele straine, in lipsa modernizarii si adaptarii la standardele europene.

Se impune astfel dezvoltarea si modernizarea afacerilor private, insa, desi tot mai multe institutii se intrec in oferte de produse si servicii pentru acest segment, intreprinzatorii se lovesc de un obstacol – lipsa capitalului pentru investitii in echipamente moderne.

La accesarea creditelor, atat de o parte cat si de alta, factori ca birocratia, garantiile solicitate de institutiile bancare, precum si dobanzile ridicate, ii impiedica pe intreprinzatori sa mai priveasca cu incredere aceasta metoda de finantare si implicit, sa isi dezvolte afacerile private.

S-au impus deci evenimente care sa aduca oamenilor de afaceri din Romania informatiile necesare in ceea ce priveste programele de finantare destinate acestui segment, despre cum va arata sistemul financiar-bancar romanesc dupa integrarea in Uniunea Europeana, precum si legislatia in segmentul IMM, in vederea pregatirii acestora pentru ce va urma dupa momentul aderarii.

Astfel, a doua editie a seminarului „Solutii de finantare, produse si servicii pentru intreprinderi mici si mijlocii”, pe care Templus Advertising, in parteneriat cu Federatia Patronatelor Bucuresti, il organizeaza, in data de 14 decembrie, intre orele 9:30-15:00, la hotel Majestic, sala Ion Luca Caragiale (etaj I), va dezbate aceleasi teme, in dorinta de a raspunde la cat mai multe dintre intrebarile oamenilor de afaceri autohtoni.

Evenimentul, ca si intreaga campanie de informare a IMM-urilor initiata anul trecut de Templus Advertising, are ca scop informarea intreprinzatorilor cu privire la standardele si procedurile impuse de piata unica europeana, la programele de finantare pe care le pot accesa, precum si promovarea serviciilor si produselor oferite de institutiile financiar-bancare acestui segment.

In cadrul seminarului se vor dezbate teme legate de legislatia in domeniul IMM, fiscalitate, aliniere la aquis-ul comunitar, insa oamenii de afaceri vor beneficia si de consultanta in ceea ce priveste accesarea fondurilor structurale pe care le va primi Romania din 2007.

Invitatii, reprezentanti ai Guvernului Romaniei, Agentiei Nationale pentru Intreprinderi Mici si Mijlocii si Cooperatie, Ministerul Finantelor Publice, Ministerul Integrarii Europene, Bancii Nationale a Romaniei, Asociatiei Romane a Bancilor, Delegatiei Comisiei Europene in Romania, vor incerca sa gaseasca, impreuna cu cei peste 100 de oameni de afaceri prezenti, solutii optime pentru buna desfasurare a activitatilor economice si dezvoltarii economiei nationale si vor prezenta proiecte de legi aplicabile de la 1 ianuarie.

Solutii pentru finantarea intreprinderile mici si mijlocii vor veni din partea Bancii Comerciale a Romaniei, in calitate de partener oficial, UPC Astral si Libra Bank, in calitate de parteneri principali, Microsoft Romania, FNGCIMM, Opportunity Microcredite, Procredit Bank, Banca Romana de Dezvoltare, Banca Transilvania si Exim Bank, in calitate de parteneri ai seminarului.

Parteneri media: Finantare.ro, Plandeafacere.ro, Romania Libera, Audit Financiar, SMARTfinancial.ro, SMARTbank.ro, SMARThoreca.ro, Comunicatedepresa.ro, Societatea Romana de Radiodifuziune, Pagini Nationale.

Seminarul „Solutii de finantare, produse si servicii pentru intreprinderile mici si mijlocii” se va incheia cu premierea partenerilor care au sprijinit campania de informare a oamenilor de afaceri, initiata de Tempus Advertising si a companiilor care au dezvoltat produse si servicii pentru IMM-uri.

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *