Vacanta activa prin formare in Managementul Proiectelor cu Fonduri Europene

Prin iminenta aprobare a programelor operationale care vor putea fi accesate de sectorul public si privat din Romania, Fondurile Europene post-aderare trec de la faza de himera la cea de realitate palpabila. Completarea cererilor de finantare poate parea celor neinitiati o joaca de copil, insa complexitatea dosarelor tehnice, a avizelor si a organizarii legale a achizitiilor publice sunt elemente firesti ce se pot lesne converti in tot atatea piedici de invins in calea spre accesarea banilor UE.

Totodata, simpla si sperata aprobare a proiectelor nu reprezinta decat varful iceberg-ului unui traseu sinuos, in care proba de foc o vor constitui etapele implementarii, rambursarii platilor, raportarii si evaluarilor multiple ce vor asalta capacitatea manageriala a celor ce vor avea de dus la bun sfarsit proiecte de o asemenea complexitate.

Tocmai pentru a preveni orice disfunctionalitati, blocaje, neglijente sau iregularitati ce urmeaza sa apara, Consortiul Parteneriatului Strategic, coordonat de EUROLINK-House of Europe, propune celor interesati participarea la prima editie a Scolii de Vara a Managerilor de proiect si Expertilor in Proiectele cu Fonduri Europene, ce urmeaza a se desfasura, cu sprijinul unor importante institutii publice si companii private, la Constanta, in perioada 5-10 iulie 2007.

Scoala de vara se adreseaza consultantilor specialializati sau celor care aspira sa devina consultanti, evaluatorilor, auditorilor, managerilor de proiect, expertilor regionali sau guvernamentali, coodonatorilor de proiecte din sectorul public sau din cel privat.

Formatul evenimentului contine doua parti puternic inter-active.

– Prima parte este axata pe profesionalizarea scrierii proiectelor/alcatuirii dosarelor tehnice si pe dezbaterea celor mai relevante studii de caz, realizarea unor simulari focalizate pe proiecte date, stabilirea unui plan operational de comunicare in vederea realizarii procedurilor de achizitii publice, raportare, control intern si monitorizare adaptata la indicatorii de verificabilitate si evaluare intermediara/finala a proiectelor;

– Partea a doua este dedicata team-building-ului pentru alcatuirea si sudarea echipei de coordonare/implementare, networking si consiliere personalizata pe idei de proiecte, prevenirea conflictelor si crizelor in implementarea proiectelor si pe activitati recreative care sa armonizeze grupul de cursanti si sa fixeze mai profund temele parcurse in timpul diminetii.

Prezentarile si discutiile practice asupra studiilor de caz sunt coordonate de: Drd. Radu PASCU, Certified Management Consultant agreeat de ICMCI USA; Procurement PHARE Officer, implementare/coordonare a sase proiecte PHARE, consultant FECID, General Manager Lira Consult, Membra AMCOR; Consultant Sever AVRAM, experienta de peste un deceniu in implementare, coordonare si evaluare a peste 20 de proiecte PHARE, proiecte finantate direct de Comisia Europeana, MATRA-Ministerul de Externe al Olandei, USAID, Open Society Institute etc.; Presedinte executiv EUROLINK-House of Europe (din 1997) si Coordonator al Parteneriatului Strategic pentru sprijinirea comunitatilor locale si sectorului IMM; Dr. Ing. Viorel SCURTU si Ec. Radu MARGINEANU, consultanti cu o experienta de 30 de ani in realizarea de studii de fezabilitate si analize economico-financiare pentru proiecte complexe de infrastructurapentru sectorul public si privat.

Pentru mai multe informatii:

Secretariatul Consortiului Organizatoric

Tel/fax: 021 / 230 49 97

E-mail: [email protected].

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top