Academia Proiectelor Europene

Va invitam sa participati la „Academia Proiectelor Europene” pentru a va transforma ideile in proiecte de succes care sa obtina finantari pentru dezvoltarea organizatiei dvs.

Grup tinta: agenti economici, ONG-uri, administratii publice locale interesate sa acceseze finantari nerambursabile in domeniile prioritare: infrastructura, productie, servicii, constructii, turism, IT si resurse umane.

Modulele sunt urmatoarele:

Modul 1 – Conceperea unui proiect

Modul 2 – Scrierea cererii de finantare

Modul 3 – Mamagement tehnic si financiar

Modul 4 – Evaluare si raportare.

Modulele vor fi tinute de traineri cu experienta in scriere si implementare de proiecte europene:

Diana Dumitru – manager programe Go Plan;

Angelica Galusca – manager executive Go Plan;

Marius Simion – manager Project Consulting;

Cristian Achim – expert InterAsist.

Perioade de desfasurare:

– Modulul 1, 12 iulie – 15 iulie 2007, Brasov;

– Modulul 2, 30 august – 2 septembrie, Brasov;

– Modulul 3, 20 septembrie – 23 septembrie, Brasov;

– Modulul 4, 4 octombrie – 6 octombrie, Brasov.

Motivatia participarii la Academia Proiectelor Europene:

Exista fonduri pentru dezvoltare! Planificati, solicitati-le si atrageti-le in organizatia dvs.!

Informatia buna va duce in primele randuri.

Planificarea corecta a proiectului va asigura echilibrul financiar.

Cererea de finantare bine completata va asigura succesul!

Deveniti competitiv pe piata, stiti despre ce e vorba, va insusiti o gandire de proiect.

Realizati proiecte de succes care va vor propulsa in fata concurentilor, prin performanta.

Castigati increderea finantatorilor si a partenerilor dvs.

Rezultatele asteptate in urma instruirii

Veti stabili pasii pe care ii aveti de facut in dezvoltarea organizatiei;

Veti cunoaste cerintele de pregatire a proiectului si continutul cererii de finantare;

Va veti familiariza cu secretele scrierii proiectelor de succes;
Veti stii ce decizii sa luati si cum sa ganditi fiecare actiune ca pe un proiect individual;

Veti intra in gandurile finantatorului;

Veti cunoaste pasii pentru o implementare de succes a proiectelor;

Va puteti forma o echipa de proiect absolut necesara pentru a obtine finantarea;

Veti gasi un consultant de incredere si capabil de a va maximiza sansele de obtinere a finantarii.

Pentru a va inscrie, va rugam sa completati formularul de inscriere si sa il trimiteti prin e-mail la adresa [email protected]. Ulterior veti primi contractul de instruire in format electronic pentru a-l semna si stampila, impreuna cu factura fiscala aferenta.

Taxa de participare/persoana (sunt incluse materialele de curs, pauzele de cafea, 2 pranzuri, locatia si onorariul trainerilor):

Modul 1 – 770 RON;

Modul 2 – 770 RON;

Modul 3 – 770 RON;

Modul 4 – 680 RON.

Reduceri participanti:

– 2% pentru efectuarea inscrierii cu minim 15 zile inainte;

– 2,5% pentru inscrierea a cel putin 2 participanti din partea aceleiasi organizatii;

– 3% pentru participarea la doua module;

– 5% pentru participarea la 3 module;

– 7% pentru participarea la 4 module.

Se achita in contul bancar SC GO PLAN SRL deschis la BRD – GSG, Agentia Calea Bucuresti Brasov, numarul: RO25 BRDE 080S V371 5237 0800.

Aveti aici:

Anunt;

Structura module.

Pentru mai multe informatii:

Angelica GALUSCA, Director Executiv

Telefon: 0722 209 175

E-mail: [email protected]

Diana DUMITRU, Director Programe

Telefon: 0724 825 157

E-mail: [email protected]

GO PLAN.

Sursa: GO PLAN

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top