Curs: Achizitii publice si proceduri de atribuirea acestora

NEXUS Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 13-15 iulie 2007, in statiunea Predeal, cursul de perfectionare cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuirea acestora.

Temele abordate in cadrul programului:

– Sistemul achizitiilor publice;

– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;

– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;

– Documentatia de atribuire;

– Atribuirea contractului de achizitie publica;

– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;

– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE.

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice.

Seminarul se adreseaza functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii. Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 10 iulie 2007.

Taxa de instruire: 640 RON (TVA inclus).

Discounturi:

-10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare.

Pentru mai multe informatii:

Madalina Angiu – PR Manager

Telefon: 0351/80 96 41; 0721/32 38 88

Fax: 0351/80 96 42

E-mail: [email protected].

Sursa: Managementul-proiectelor.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *