Solutii de finantare, produse si servicii pentru IMM-urile din Timisoara

In cadrul seminarului oamenii de afaceri timiseni au aflat informatii utile despre fondurile structurale post aderare si noutati in ceea ce priveste oferta de produse si servicii lansata de institutiile financiar-bancare pentru segmentul IMM.

Seminarul a adus in atentia institutiilor guvernamentale problemele pe care le au intreprinzatorii in accesarea fondurilor de finantare, atat cele de la bugetul de stat, cat si cele europene.

S-au prezentat criteriile ce trebuie indeplinite de IMM-uri pentru atragerea fondurilor europene si modalitatea prin care acestea s-ar putea implica in proiecte de dezvoltare locala, pentru care exista fonduri.
Evenimentul a reunit institutii bancare, din ce in ce mai interesate de atragerea micilor intreprinzatori drept clienti, dar si companii din domeniul IT&C, ale caror servicii au devenit indispensabile in activitatea curenta a fiecarei firme.

In deschiderea seminarului de la Timisoara, Adrian Bodo, director al Directiei Fiscale din cadrul Primariei Municipiului Timisoara, a aratat ca echipa pe care o conduce face eforturi pentru ca serviciile ce intra in atributiile institutiei sa fie de calitate.

De altfel, reprezentantul Primariei a dat asigurari oamenilor de afaceri ca, de acum inainte, eliberarea unui certificat fiscal se va face in maximum 2-3 zile si nu intr-o saptamana sau mai mult, cum se intampla in trecut.

Pentru alte certificate, cum sunt cele necesare firmelor la achizitionarea unui teren sau a unei masini, termenul de eliberare poate fi mai lung. Problema cea mai mare a Directiei Fiscale Timisoara o constituie faptul ca nu exista o baza de date cu istoricul firmelor timisene, in format electronic, asa incat, angajatii institutiei trebuie sa caute in maldarele de maculatura pentru a gasi informatiile necesare intocmirii certificatelor cerute de intreprinzatori.

Sursa: SmartFinancial.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *