Timisoara: A treia editie SolePAD

Joi, 20 septembrie 2007, incepand cu ora 9:30, Agora Media invita reprezentantii mediului de afaceri din judetele Timis si Arad la Timisoara, pentru a lua parte la cea de-a 23-a editie a conferintelor SolePAD (Solutii Eficiente Pentru Afaceri Durabile). A treia editie SolePAD Timisoara se va desfasura in sala de conferinte Viena a Hotelului Timisoara.

Sunt invitati in cadrul conferintei Gheorghe Ciuhandu, Primarul Municipiului Timisoara, Ovidiu Virgil Draganescu, Prefectul Judetului Timis si Constantin Ostaficiuc, Presedintele Consiliului Judetean Timis.

Agenda SolePAD Timisoara va incerca sa raspunda unor probleme de afaceri specifice, imbinand prezentarile dedicate solutiilor IT&C de eficientizare a costurilor cu informatii relevante privind accesarea fondurilor nerambursabile puse la dispozitie de Uniunea Europeana. Sesiunea de prezentari va fi deschisa la Timisoara de Alexandru Cristian, SOHO and SME Proposition Manager la Orange Romania, care va vorbi despre „Solutiile de comunicare eficienta pentru afaceri”, oferite de compania pe care o reprezinta.

In continuare, Gabriel Ionescu, consultant ERP la Chara Software, va arata cum poate creste competitivitatea unei companii folosind Syntesio ERP. Cele mai bune practici in domeniul sistemelor de comunicatii pentru afaceri vor fi trecute in revista de Catalin Scarlat, Marketing & Business Development Director la Euroweb. Despre „mobilitate si eficienta cu solutiile AROBS” va vorbi Dan Marginean, Sales Manager la AROBS Transilvania Software, iar importanta infrastructurii IT, ca fundament al afacerilor de succes, va fi subliniata de Ronald Wagmann, Director Solutii IT in cadrul companiei Lasting.

De asemenea, S&T Romania va incerca sa demonstreze ca este un furnizor si partener de succes pentru clientii sai. Daniel Burghelea, Director Vanzari la AttoSOFT, va vorbi despre DataLight Enterprise, o modalitate de a maximiza profitul unei companii prin integrarea si controlul informatiei. Gestiunea moderna a intreprinderii va fi abordata la SolePAD Timisoara de Cristian Gavrila, Software Manager la Sysrom, iar „solutiile Dell pentru IMM-urile din Romania” vor fi prezentate de Mihai Guran, Business Development Manager Romania. Sectiunea dedicata solutiilor IT&C se va incheia la Timisoara cu „Solutia Aplix bazata pe software Open Source”, o prezentare sustinuta de Doru Ilasi, Director Executiv la Aplix.

A doua mare tema a conferintelor SolePAD o constituie fondurile nerambursabile puse la dispozitie de Uniunea Europeana. Dar pentru a fi eligibila, o companie trebuie in primul rand sa se alinieze normelor europene. Despre „schimbarile din legislatia fiscala odata cu intrarea Romaniei in U.E.” va vorbi Mihaela Visoiu, sef Birou Metodologie si Asistenta Contribuabili in cadrul Directiei Generale a Finantelor Publice Timis. Informatii detaliate despre „fondurile structurale in domeniul IT” vor fi puse la dispozitia participantilor de Mihaela Apostol, Consilier Asistent in cadrul Organismului Intermediar pentru Promovarea Societatii Informationale, Ministerul Comunicatiilor si Tehnologia Informatiei. Pentru probleme concrete privind programele de finantare nerambursabila, invitatii se vor putea adresa in direct domnului Florin Dumitrescu, Director Executiv al Oficiului Teritorial pentru intreprinderi Mici si Mijlocii Timisoara.

SolePAD este programul de conferinte unde firmele pot afla cum si cu ce pot realiza cele doua imperative ale managementului modern: folosirea sistemelor informatice si eficientizarea cheltuielilor. Management modern si eficient inseamna viteza de reactie la miscarile pietei si cerintele clientilor, respectiv control eficient al costurilor.

SolePAD Timisoara este promovat cu sprijinul partenerilor media Banateanul, Analog TV, Kiss FM, Zile si Nopti, Finantare.ro, PRWave, respectiv publicatiile Agora Media: eWeek, Channel Partner, PC Magazine, Agora News, Sintetic si NetReport.

Pentru mai multe detalii:

Agora Media

Tel.: (021) 330 92 82

E-mail: [email protected]

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *