Curs – Modalitati de accesare a fondurilor nerambursabile

Camera de Comert si Industrie a Romaniei impreuna cu firma SC Omicron Consulting SRL organizeaza cursul cu tema: Modalitati de accesare de catre autoritatile publice, IMM-urile din sfera productiei, serviciilor si constructiilor ce actioneaza la nivel local si ONG-uri, a finantarilor nerambursabile in cadrul Programului Operational Regional şi a Programului Operational Sectorial Mediu, in perioada 2007-2013.

Cursul, ce se desfasoara pe durata a cinci zile, va aborda:

– Programul Operational Regional, aprobat de CE;

– Documentul Cadru de Implementare;

– Ghidurile Solicitantului pe fiecare domeniu de interventie;

– Regulamentele CE privind Instrumentele Structurale.

Scopul cursului:

– vizeaza instruirea cursantilor in domeniile: imbunatatirea infrastructurii de transport judetene si locale;

– reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor de sanatate;

– reabilitarea / modernizarea / echiparea infrastructurii serviciilor sociale;

– imbunatatirea dotarii cu echipamente a bazelor operationale pentru interventii in situatii de urgenta;

– reabilitarea / modernizarea / dezvoltarea infrastructurii educationale;

– dezvoltarea structurilor de sprijinire a afacerilor la nivel regional si local;

– reabilitarea siturilor industriale; sprijnirea initiativelor antreprenoriale regionale / locale pentru crearea si dezvoltarea microintreprinderilor;

– restaurarea si valorificarea patrimoniului istoric si cultural, precum si crearea / modernizarea infrastructurilor conexe; crearea/dezvoltarea / modernizarea infrastructurilor specifice pentru valorificarea durabila a resurselor naturale cu potential turistic;

– reabilitarea /extinderea /modernizarea
/dotarea structurilor de cazare cu utilitatile conexe, precum si a facilitatilor de recreere;

– reabilitarea infrastructurii si imbunatatirea serviciilor urbane; reabilitarea infrastructurii si imbunatatirea serviciilor sociale.

Grup tinta:

– primarii si consilii locale, orasenesti si municipale;

– consilii judetene;

– IMM-urile din domeniul productiv, servicii si constructii de la nivel local (regional si judetean);

– antreprenori care doresc sa infiinteze microintreprinderi / start up – uri;

– firme de constructii de toate marimile care doresc sa participe la atribuirea contractelor prin proceduri de achizitii publice; societati de administrare a structurilor de afaceri (parcuri industriale, parcuri tehnologice, parcuri logistice, incubatoare de afaceri, etc.);

– societati, companii si regii din subordinea autoritatilor judetene, municipale si orasenesti;

– societati comerciale din turism (structuri de cazare) si agrement turistic;

– ONG-uri din domeniul sanatatii, social, educational;

– directii judetene din domeniul sanatatii, educatiei si social;

– spitale, scoli, institutii de ocrotire sociala;

– institute de proiectare in domeniul constructiilor care doresc sa identifice proiecte ce pot fi finantate din Fondul European de Dezvoltare Regionala, in cadrul Programului Operational Regional.

Lector ca fi dl Pavel Marculet – director general, firma de consultanta Omicron Consulting, consultant AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania), membru al ASAPRO (Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice in Romania).

Locul desfasurarii: sediul Camerei de Comert si Industrie a Romaniei, Bd. Octavian Goga nr.2, sect.3, Bucuresti, Sala Oltenia, intrarea E, tronson 3, etaj 6.

Perioada desfasurarii: 05 – 09 noiembrie 2007, intre orele 9:00-16:00, cu pauze de cafea si gustare.

Pentru mai multe detalii:

Tel: 3190155

E-mail: [email protected]

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *