Curs: Achizitii publice si proceduri de atribuire ale acestora

NEXUS Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare organizeaza in perioada 18-20 ianuarie 2008, in statiunea Sinaia, cursul de perfectionare cu tema: Achizitii publice si proceduri de atribuire ale acestora.

Temele abordate in cadrul programului sunt:

– Sistemul achizitiilor publice;

– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;

– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;

– Documentatia de atribuire;

– Atribuirea contractului de achizitie publica;

– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;

– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE.

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice. Seminarul se adreseaza functionarilor publici din administratia publica centrala si locala, specialistilor din sectorul privat, incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entitatea publica in procesul de achizitii. Pentru o grupa de minim opt persoane, cursul poate fi organizat la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 11.01.2008. Taxa de instruire: 650 RON (TVA inclus).
Discounturi:

– 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare.

Pentru mai multe informatii:

Madalina Angiu – PR Manager

Telefon: 0251/41.99.99; 0721/32.38.88

Fax: 0351/81.50.98

E-mail: [email protected]

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *