Braila: Perfectionare, informare, consultanta

Asociatia „Centrul de Informare si Documentare pentru Integrare Europeana si Dezvoltare Durabila” Braila (CID) in asociere cu Consiliul Judetean Braila lanseaza proiectul cu titlul „Perfectionare, Informare, Consultanta”. Proiectul este finantat de catre Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse in cadrul programului Phare/2005/017-553.04.02 – Promovarea invatarii pe parcursul intregii vieti pentru calificarea si recalificarea fortei de munca.

Proiectul vizeaza promovarea invatarii pe parcursul intregii vieti, in vederea imbunatatirii cunostintelor, cresterii competentelor sau dobandirii de competente noi, in concordanta cu cerintele pietii muncii si cu modificarile survenite dupa 1 ianuarie 2007 (aderarea Romaniei la Uniunea Europeana). Proiectul se integreaza in contextul actual al politicii de ocupare a fortei de munca si incearca sa contribuie la indeplinirea obiectivului strategic de la Lisabona privind nivelul mediu de participare la procesul de invatare pe parcursul intregii vieti a populatiei adulte apte de munca.

Obiectivele specifice ale proiectului sunt:

  1. Furnizarea unui program de formare profesionala pentru 60 de manageri din IMM-urile din judetul Braila (toate nivelurile manageriale), in vederea perfectionarii abilitatilor manageriale, punandu-se accent pe Managementul Proiectelor;

  2. Pregatirea de instrumente utile in vederea informarii permanente a grupului tinta si a tuturor institutiilor/organizatiilor/persoanelor fizice interesate de Managementul Proiectelor: Pagina web; Manualul managerului de proiect; Buletinul informativ.
  3. Asigurarea unui help-desk care sa ofere consultanta, asistenta directa si informatii concrete referitoare la politicile nationale si europene de coeziune economica si sociala catre membrii grupului tinta si catre toate entitatile care solicita aceste servicii.

Grupurile tinta: 60 manageri din IMM-urile din judetul Braila (toate nivelurile manageriale-management de varf, mediu si de linie).

Activitatile principale vor fi:

  • Lansarea si promovarea proiectului;
  • Asigurarea suportului logistic al proiectului;
  • Organizarea si derularea cursurilor de perfectionare pentru ocupatia manager proiect;
  • Elaborarea, multiplicarea si distribuirea Manualului managerului de proiect si a buletinelor informative;
  • Realizarea si punerea in functiune a paginii web in vederea informarii permanente a tuturor vizitatorilor;
  • Asigurarea unui help-desk care sa ofere consultanta, asistenta directa si informatii concrete referitoare la politicile nationale si europene de coeziune economica si sociala;
  • Diseminarea informatiilor legate de implementarea proiectului;
  • Managementul general al proiectului;
  • Managementul financiar al proiectului.

Rezultatele asteptate ale proiectului:

– de ordin calitativ: imbunatatirea competentelor pentru toate nivelurile manageriale; cresterea gradului de adaptabilitate a grupului tinta la solicitarile in permanenta evolutie ale pietei muncii; cresterea gradului de informare, cunoastere si intelegere a politicilor nationale si europene de coeziune economica si sociala pentru perioada 2007-2013; contributia la implementarea strategiei de dezvoltare regionala;

– de ordin cantitativ: 60 manageri instruiti; numarul instrumentelor de informare realizate; 100 de exmplare din Manualul managerului de proiect; 200 de exemplare din Buletinul informativ; numarul de IMM-uri/institutii/organizatii/persoane fizice care au dobandit cunostinte privind politica nationala si europeana de coeziune economica si sociala pentru perioada 2007-2013.

Bugetul total se ridica la suma de 39.350 Euro, dintre care 35.415 Euro reprezinta contributia Autoritatii Contractante. Proiectul se va desfasura pe o perioada de 12 luni.

Persoana de contact:

Basuc Simona, Manager Proiect

Tel. 0239/652707

E-mail: [email protected].

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *