Salaj: Ghidul privind procedurile de obtinere a avizelor necesare pentru accesarea fondurilor nerambursabile

Institutia Prefectului a editat Ghidul privind procedurile de obtinere a avizelor/autorizatiilor necesare pentru accesarea fondurilor nerambursabile.

In data de 18 aprilie 2008, in cadrul sedintei ordinare a Colegiului prefectural a afost aprobata Hotararea nr. 4/18.04.2008 privind Ghidul referitor procedurile de obtinere a avizelor, autorizatiilor si acordurilor eliberate de serviciile publice deconcentrate si a altor institutii publice, in contextul accesarii fondurilor nerambursabile.

Aprobarea Hotararii Colegiului Prefectural a fost precedata de o analiza a continutului acesteia, astfel incat, forma finala sa contina date concrete si complete care sa poata fi utilizate de catre cei interesati sa acceseze fonduri nerambursabile.

Ghidul privind procedurile de obtinere a avizelor/autorizatiilor a fost editat si realizat de catre angajatii Institutiei Prefectului Judetului Salaj si din initiativa acesteia, in baza informatiilor transmise de catre toate serviciile publice deconcentrate si de institutiile publice care elibereaza astfel de documente necesare pentru intocmirea proiectelor privind accesarea fondurilor europene.

Ghidul va fi transmis tuturor primariilor din judet, astfel incat, toti cetatenii interesati sa realizeze proiecte prin care sa acceseze fonduri nerambursabile sa aiba acces la informatii corecte, concrete si in timp util.

Ghidul va fi deosebit de util in special posibililor beneficiari din teritoriu, care nu vor mai fi nevoiti sa se deplaseze la sediile institutiilor publice din Zalau pentru a afla care sunt documentele necesare pentru obtinerea diverselor avize/autorizatii, ci vor putea consulta la sediile primariilor acest ghid sau accesand site-ul Institutiei Prefectului – Salaj.

Sursa: Prefectura Salaj

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *