BCR este Trusted Brand Nr. 1 in sistemul bancar, pentru al treilea an consecutiv

BCR a primit pentru al treilea an consecutiv Premiul „Trusted Brand” in sectorul bancar din Romania, conform „European Trusted Brand”, unul dintre sondajele cu cea mai larga arie de acoperire in randul consumatorilor, organizat de Reader’s Digest. Astfel, BCR primeste suprema confirmare pe care o companie o cauta in randul clientilor sai: aprecierea autentica a produselor si serviciilor sale.

In urma unui sondaj derulat pe un esantion reprezentativ de 1.211 respondenti romani, 31,7% au ales BCR drept prima optiune in sectorul bancar, conform criteriului de incredere. in plus, BCR a inregistrat si cel mai inalt punctaj in ceea ce priveste fidelitatea clientilor fata de o marca (32%). In acest caz particular al marcilor financiare, clientii au indicat urmatorii factori determinanti pentru increderea lor (in aceasta ordine): servicii pentru clienti excelente; eficienta; imagine solida; experienta personala cu banca; preturi scazute; recomandarea celor din jur; aprecieri bune in mass-media; responsabilitate fata de mediu; inovatie.

„Faptul ca BCR a fost nominalizat Trusted Brand Nr. 1 in sectorul bancar este pentru noi o recompensa reala primita din partea clientilor nostri. Acest fapt ne va motiva sa ne continuam eforturile si sa ne intarim angajamentul de a ne imbunatati in permanenta produsele si calitatea serviciilor. Apreciem foarte mult acest premiu, nu ca pe o simpla distinctie, ci ca pe un feedback semnificativ primit de la clientii nostri. Astfel putem sa intelegem mai bine aspectele pe care acestia le pretuiesc cel mai mult, pentru a putea sa dezvoltam in continuare o relatie bazata pe incredere cu clientii nostri” a declarat Martin Skopek, Retail Vicepresident, BCR. „Multumirile noastre profunde se indreapta si catre toti angajatii BCR, al caror devotament contribuie zi de zi la construirea imaginii BCR,” a adaugat Skopek.

La nivelul Erste Bank Group, subsidiara din Cehia, Ceska Sporitelna, a fost de asemenea desemnata Trusted Brand in sistemul bancar ceh, pentru al cincelea an consecutiv.

Studiul European Trusted Brands este derulat anual, din 2001 si continua sa fie unul dintre cele mai ample studii care privesc consumatorul european. Cercetarea a fost elaborata in 16 tari europene, implicand un numar de 23.651 raspunsuri. Scopul studiului este sa identifice marcile in care clientii au cea mai mare incredere si sa evalueze modul in care acestea sunt percepute de clienti. Sondajul este edificator, pentru ca dezvaluie motivele pentru care clientii investesc cu increderea lor o anumita marca, preferand-o altora.

Compania Reader’s Digest a fost infiintata in 1922, in SUA si functioneaza in peste 60 de tari. Publicatia Reader’s Digest a devenit cea mai citita revista din lume, numarand peste 100 milioane de cititori si 23 milioane de abonati, in intreaga lume. in Romania, publicatia s-a lansat in noiembrie 2005 si a devenit cea mai vanduta revista de interes general din Romania, cu un tiraj auditat BRAT de 127.264 exemplare lunare vandute in intreaga tara.

Pentru informatii suplimentare:

BCR, Directia de Comunicare

Tel. 312.00.56; Fax 313 0117

Corneliu Cojocaru, e-mail: [email protected]

Cezar Marin, e-mail: [email protected]

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *