Curs: Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora

Nexus – Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 10-16 august 2008, in statiunea Mamaia, cursul de perfectionare profesionala cu tema: „Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora”.

Temele abordate in cadrul programului sunt:

– Sistemul achizitiilor publice;

– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;

– Documentatia de atribuire;

– Atribuirea contractului de achizitie publica;

– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;

– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE;

Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice.

Programul se adreseaza specialistilor incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entiatea contractanta in procesul de achizitii.

Pentru o grupa de minim zece persoane, cursul poate fi organizat si la sediul institutiei solicitantului.

Termen limita de inscriere: 25.07.2008.

Taxa de instruire: 1000 RON (TVA inclus).

Discounturi:

– 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare

Pentru mai multe informatii:

Madalina Angiu – PR Manager

Telefon: 0251.419.999; 0721.323.888

Fax: 0351.815.098

E-mail: [email protected].

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *