Nexus – Networking Solutions – societate specializata in furnizarea si promovarea educatiei permanente prin intermediul programelor de specializare si perfectionare – organizeaza in perioada 10-16 august 2008, in statiunea Mamaia, cursul de perfectionare profesionala cu tema: „Achizitii publice si proceduri de atribuire a acestora”.
Temele abordate in cadrul programului sunt:
– Sistemul achizitiilor publice;
– Prezentarea Sistemului Electronic de Achizitii Publice;
– Proceduri de atribuire. Alegerea procedurii;
– Documentatia de atribuire;
– Atribuirea contractului de achizitie publica;
– Riscuri si bariere in activitatile aferente procesului de achizitii publice;
– Facilitarea identificarii si operarii modificarilor rezultate din adaptarea sistemului achizitii publice ulterior momentului integrarii Romaniei in UE;
Programul isi propune intelegerea rolului, componentelor majore si a principiilor achizitiilor publice precum si a importantei planificarii strategice.
Programul se adreseaza specialistilor incadrati in compartimente cu atributii aferente procesului de planificare si asigurare a resurselor, persoanelor numite in cadrul comisiilor de intocmire a dosarelor si de evaluare a ofertelor ori desemnate ca reprezentand entiatea contractanta in procesul de achizitii.
Pentru o grupa de minim zece persoane, cursul poate fi organizat si la sediul institutiei solicitantului.
Termen limita de inscriere: 25.07.2008.
Taxa de instruire: 1000 RON (TVA inclus).
Discounturi:
– 10% din taxa de instruire, daca la acelasi program participa 3 sau mai multi delegati inscrisi de catre aceeasi organizatie platitoare
Pentru mai multe informatii:
Madalina Angiu – PR Manager
Telefon: 0251.419.999; 0721.323.888
Fax: 0351.815.098
E-mail: [email protected].