Expert Achizitii Publice Aplicarea noii legislatii si utilizarea mijloacelor electronice, Bacau, 21 – 23 Aug. 2008

Achizitia de bunuri / servicii / lucrari in vederea implementarii proiectului finantat din fonduri publice se face cu respectarea legislatiei nationale in domeniul achizitiilor publice (OG 34/2006, publicata in M.O. nr. 418 din 15 mai 2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, cu modificarile si completarile ulterioare).

Cheltuielile in legatura cu contractele de furnizare servicii / lucrari, derulate in vederea implementarii proiectului, nu pot fi recunoscute ca eligibile si nu pot fi, in consecinta, cofinantate daca procedura de atribuire a acestor contracte nu a respectat legislatia in domeniul achizitiilor publice.

Programul de pregatire si consultanta se adreseaza atat autoritatilor contractante care efectueaza achizitii publice cat si personalului din cadrul societatilor comerciale care participa la procedurile de achizitii publice.

Programul se adreseaza, de asemenea, si firmelor private care beneficiaza de finantari europene si care trebuie sa realizeze achizitii conform legislatiei in vigoare in domeniul achizitiilor publice.

Tematica abordata:

– Procedurile de achizitii publice;

– Intocmirea documentatiei de atribuire;

– Criteriile de calificare si selectie;

– Criteriile de evaluare;

– Modalitatea de redactare a ofertei;

– Modalitatea de participare la procesul de achizitie publica. Termene. Comunicarea cu autoritatea contractanta;

– Modalitatea de inscriere si gestionare a contului din e-licitatie.ro;

– Modalitatea de incheiere a contractului;

– Managementul contractului de achizitie publica;

– Contestatii cu privire la modalitatea de incheiere a contractului de achizitie publica;

– FIDIC 1999 – Ordinul 915/465/415/ 2008 – conditii contractuale generale si speciale la incheierea contractelor de lucrari

Special pentru participantii la curs:

Tematica cursului are in vedere totalitatea proceselor pe care le presupune o achizitie publica, de la planificarea resurselor si pana la finalizarea derularii contractelor de achizitie publica.

De asemenea, cursul face referire si la prevederi legislative privind contractele de achizitii publice (Ordonanta de Urgenta nr. 34/2006, privind atribuirea contractelor de achizitie publica, a contractelor de concesiune de lucrari publice si a contractelor de concesiune de servicii, aprobata prin Legea nr. 337/2006 si actele normative subsecvente).

Programul de training are un pronuntat caracter practic – aplicativ.

In procesul de instruire, se vor utiliza mijloace si metode moderne de pregatire: prezentari, dezbateri, discutii active, exemplificari si studii de caz.

Mapa de prezentare va include un suport de curs, alaturi de o multime de pagini pline de informatii utile.

Numarul de participanti va fi dimensionat astfel incat sa se poata crea o atmosfera adecvata intelegerii rapide si eficiente a informatiilor oferite si de a se crea cadrul necesar discutiilor purtate liber, legat de aspecte si/sau spete intalnite in diversele ramuri de activitate in care profeseaza participantii.

Beneficii:

Participarea la acest curs va va ajuta la:

– deprinderea modalitatilor de planificare si alocare eficienta a resurselor;

– descrierea rolului achizitiilor publice in cadrul organizatiei;

– elaborarea de strategii de implementare a proiectelor cu finantare publica;

– prelucrarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe;

– deprinderea metodelor si tehnicilor utilizate in administrarea contractului;

– argumentarea necesitatii anticiparii, evaluarii si controlului riscurilor asociate achizitiilor;

– obtinerea unui nou statut ocupational, cel de „Expert Achizitii Publice”.

Absolventii obtin Certificat de absolvire si supliment descriptiv emise impreuna cu Ministerul Educatiei si Cercetarii si Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse. Acestea, traduse si apostilate, sunt recunoscute si in alte tari membre ale Uniunii Europene.

In procesul de pregatire vor fi utilizate metode moderne de pregatire si de abordare a cursurilor:

– cursuri deschise fata-in-fata in care au loc prezentari, dezbateri, discutii active, studii de caz;

– tutoriale on-line unde cursantii beneficiaza de consiliere si indrumare in realizarea aplicatiilor practice.

Locatia: Bacau

Taxa de participare: 1190 RON

Contravaloarea cursului include:

– suportul de curs, modele, fise de lucru, studii de caz, legislatie relevanta, alte materiale auxiliare, CD cu materiale pe suport electronic;

– consultanta gratuita timp de patru saptamani de la finalizarea cursului;

– inscrierea in baza de date.

Oferte si reduceri speciale:

Reducere 5 % daca se inscriu 2 participanti din cadrul aceleiasi firme/institutii;

Reducere 10 % daca se inscriu la curs mai mult de 3 persoane din cadrul aceleiasi firme/institutii;

Bonus de fidelizare de 5 % pentru participarea la al doilea program de formare Interactiv.

Important
Cheltuielile pentru formarea si perfectionarea profesionala a personalului angajat sunt deductibile, conform Codului fiscal, art. 21, alin. 2, lit. h.

Inscrierile se fac on-line in limita locurilor disponibile pe baza formularului de inscriere.

Detalii si inscrieri:

Persoana de contact: Ilas Ioana

[email protected]

Informatii suplimentare se pot obtine si prin telefon/fax la 0234 571 504, 0724 37 22 96, 0729 29 22 46.

Sursa: Interactiv Ro Consult

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top