Millennium Bank urca pe locul 9 in topul bancilor cu cea mai mare recunoastere asistata

Dupa doar noua luni de operare pe piata locala, Millennium Bank se situeaza pe locul 9 in topul brandurilor bancare cu un indicator mare de recunoastere asistata. Millennium Bank are o recunoastere asistata de 71% si o notorietate spontana de 17%, conform datelor celui mai recent studiu de piata realizat de Daedalus Consulting/MillwardBrown pentru Millennium Bank.

Studiul de piata arata ca valoarea indicatorului de recunoastere asistata a bancii a crescut cu 15%, din decembrie 2007, pana in iulie 2008. De asemenea, indicatorul de notorietate spontana a crescut de la aproximativ 11% – la finalul anului trecut – la 17% in iulie 2008, dupa noua luni de la lansarea bancii in Romania.

„Rezultatele cercetarii subliniaza faptul ca Millennium Bank a acumulat un capital de imagine semnificativ. Iar indicatorii de performanta identificati prin acest studiu confirma coerenta strategiei noastre de comunicare, pe termen mediu si lung. Ne bucuram ca brandul Millennium Bank beneficiaza deja de o identitate puternica, usor de recunoscut, avand in vedere concurenta solida din domeniul bancar”, a declarat Cristina Bold, Head of Corporate Communications, Millennium Bank Romania.

Studiul a fost realizat in noua valuri de cercetare, pe un esantion reprezentativ national, in perioada 17 septembrie 2007 – 20 iulie 2008. Au fost intervievate fata in fata 3.013 de persoane, cu varste intre 18 si 55 de ani, din mediul urban (orase cu peste 50.000 de locuitori), cu un venit lunar de peste 150 EUR de persoana. Marja de eroare a studiului este de +/- 1,8%.

Strategia de comunicare a bancii a fost dezvoltata local de echipa formata din Cristina Bold – Head of Corporate Communications, Ioana Popa – Brand & Communication Manager, Cristiana Sintescu – Merchandising Officer, si Ana Maria Marin – Events Specialist. Millennium Bank a colaborat cu urmatoare agentii: GMP Advertising, Rogalski Grigoriu PR si Initiative Media.

Sursa: Redactie Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *