Training de achizitii publice, Predeal, 28 – 30 Noi. 2008

Trainingul de achizitii publice va avea o durata de 3 zile (Vineri, Sambata, Duminica) si va avea loc la Hotel Dragului, Predeal, 28 – 30 Noiembrie 2008.

Beneficiile seminarului:

– Invatarea modului de operare a sistemului electronic de licitatii prin efectuarea de exercitii practice pe varianta demo a sistemului;

– Asimilarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe;

– Cunoasterea importantei eticii si profesionalismului in achizitiile publice;

– Evaluarea impactului specificatiilor de cost, calitate si timp asupra procesului de achizitie publica;

– Formarea abilitatilor necesare identificarii si gestionarii riscurilor asociate procesului de achizitie publica.

Certificat de Consiliul National pentru Formarea Profesionala a Adultilor (CNFPA) / Ministerul Muncii, Familiei si Egalitatii de Sanse.

Traineri:

– Dl. Gelu CAZAN, directorul departamentului legislatie din cadrul ANRMAP.

– Dl. Catalin ROSU, responsabil cu E-licitatie.ro in cadrul Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale (ASSI).

In mod special pentru participanti!

In cadrul programului puteti prezenta probleme sau cazuri specifice intalnite de Dvs., iar specialistii nostri va vor sugera solutii.

Atentie: va rugam sa semnalati inaintea seminarului situatiile Dvs. specifice prin email la adresa: [email protected].

De ce SVASTA?

– Abordare pragmatica a procesului de achizitii publice;

– Grupe de maxim 20 de participanti;

– Traineri practicieni;

– Atmosfera destinsa, colegiala;

– Intrebari deschise , raspunsuri la cazuri specifice;

– Certificat recunoscut (ASAPRO si CNFPA).

Firma SVASTA a derulat in ultimii 4 ani peste 100 de seminarii de training in achizitii publice cu peste 2.300 de participanti.

Feedback-ul pozitiv al participantilor se inscrie in jurul valorii de 85%.

Tematici abordate

Ziua 1: Noutati in legislatia generala de Achizitii Publice; Praguri si proceduri de achizitie; reducerea termenelor de achizitie folosind SEAP

Ziua 2: Curs deschis cu intrebari din partea participantilor

Ziua 3: Testare eLicitatie DEMO de catre participanti

Mod de desfasurare

Cursul va avea o durata de 3 zile (Vineri, Sambata, Duminica), cu cazare (optional) din ziua de joi, si va avea loc la Hotel Dragului, Predeal, 28 – 30 Noiembrie 2008.

Se recomanda participarea persoanelor din cadrul compartimentelor implicate in procesul de achizitie publica. Participantii vor primi cate o documentatie de training pe suport hartie si in format electronic.

La sfarsitul seminarului participantii vor primi un certificat de participare.

Certificatul de participare este recunoscut de Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice din Romania, ASAPRO. in urma participarii la seminar si a sustinerii unui examen in ultima joi din fiecare luna, obtineti o diploma recunoscuta de CNFPA, Comisia Nationala pentru Formarea Profesionala a Adultilor – Ministerul Muncii.

Valoarea programului de training: 990 RON (scutit de TVA pentru institutiile publice).

Pachet de servicii de cazare si masa pe perioada seminarului (optional):

– 620 RON (include cazare 3 nopti si masa pentru toata perioada seminarului. Sumele nu includ TVA.

Pentru mai mult de 3 participanti din cadrul aceleiasi institutii se acorda un discount de 5% din valoarea taxei de curs.
Inscrierea se va face in limita locurilor disponibile.

Pentru a primi electronic formularul de inscriere va rugam adresati-va domnilor George Marinescu, [email protected] sau Alin Ivan, [email protected], sau la telefoanele 021 315 25 00, 021 315 25 66, 0730 587 584.

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *