Proceduri de achizitii publice dupa noua legislatie adaptata la AQUIS-ul Comunitatii Europene

Modificarea OUG 34/2006 prin OUG 94/26.09.2007, OUG 143/28.10.2008 si OUG 228/30.10.2008 este motivul principal al invitatiei SC OMICRON CONSULTING SRL Bucuresti de a participa la cursul dedicat aprofundarii procedurilor si practicilor din domeniul achizitiilor publice. Fondurile publice ale autoritatilor publice centrale si locale, fondurile UE de peste 31 mld. Euro, ce vor intra in Romania pana in anul 2013, nu pot fi cheltuite decat prin proceduri de achizitii publice.

Scopul cursului:

– Imbunatatirea practicii de elaborare a documentatiilor de atribuire a contractelor de achizitie publica atat de catre membrii serviciilor specializate ale autoritatilor contractante si a intreprinderilor publice cat si ale operatorilor economici care primesc fonduri nerambursabile;

– Intelegerea conditiilor de baza pe care trebuie sa le indeplineasca un ofertant sau candidat la procedurile de achizitii publice ale autoritatilor contractante din Romania, in vederea intocmirii ofertelor tehnice si financiare;

– Invatarea de catre operatorii economici, care acceseaza finantari nerambursabile din cadrul Instrumentelor Structurale, cum sa atribuie contractele de achizitie publica;

– Imbunatatirea comunicarii dintre autoritatile contractante si operatorii economici pentru a evita caile de atac (contestatia la CNSC sau plangerea la Curtea de Apel);

– Aprofundarea conditiilor de calificare ale operatorilor economici care participa la atribuirea contractelor de achizitie publica;

– Aprofundarea bunelor practici din tarile UE in atribuirea contractelor de achizitie publica si a legislatiei romanesti adaptata la legislatia UE in domeniu.

Cursul se deruleaza pe perioada de patru zile, intre orele 9,00 -17,30, in zilele de 26 – 29. 01.2009 si cuprinde urmatoarele etape:

Ziua 1:

– Principii in achizitii publice;

– Reguli comune aplicabile pentru atribuirea contractelor de achizitie publica;

– Estimarea valorii contractelor de achizitie publica;

Ziua 2:

– Proceduri de atribuire a contractelor de achizitie publica (licitatia deschisa, licitatia restransa, dialogul competitiv, negociere cu si fara publicarea unui anunt de participare, concurs de solutii, cererea de oferta);

Ziua 3:

– Modalitati speciale de atribuire a contractelor de achizitie publica (acordul cadru, sistemul dinamic de achizitii, licitatia electronica);

– Contractele de concesiune. Contractele sectoriale;

Ziua 4:

– Atribuirea contractului de achizitie publica;

– Cai de atac (solutionarea contestatiilor de catre CNSC si a plangerilor in instanta);

– La fiecare capitol se vor rezolva aplicatii si studii de caz in cadrul unor ateliere de lucru. Intregul curs va fi insotit de un studiu de caz complet (de la anuntul de participare pana la solutionarea prin cai de atac a contestatiilor si plangerilor).

Locul desfasurarii cursului este FORMENERG Bucuresti, B-dul Gheorghe Sincai nr. 3 (langa liceul Gh. Sincai).

Pretul cursului este 1.000 lei cu TVA inclus si acopera cheltuielile pentru chiria si logistica salii, suportul de curs si studiile de caz, coffee break, masa de pranz si onorariul trainerilor. Optional se asigura cazare pentru cursantii din alte localitati decat Bucuresti, cu tarife de 150 lei /loc/ noapte in camere duble sau de 180 lei /loc/ noapte in camere single, in cadrul hotelului din centrul FORMENERG.

Numarul de locuri este limitat la 20 pentru a asigura eficienta derularii cursului.

Procedura de inscriere:

Inscrierile se fac pe baza de talon de inscriere, furnizat dupa ce-l solicitati la e-mail-ul de mai jos si plata contravalorii cursului in contul bancar RO 80 RNCB 0076 0294 1249 0001 deschis l BCR sector 5, agentia Alba Iulia, Bucuresti. Inscrierile confirmate de plata participarii (copii dupa ordinele de plata) se pot face pana la data de 22.01.2009, orele 16,00. Cursantii ce doresc cazare vor mentiona solicitarea in talonul de inscriere, iar plata cazarii se va face la receptie hotelului in ziua prezentarii.

Lector este domnul Pavel Marculet, consultant si trainer, cu experienta indelungata in asigurare de training si consultanta pentru autoritati contractante si operatori economici in intocmirea documentatiilor de atribuire si a ofertelor.
Pentru detalii suplimentare va asteptam la datele de contact de mai jos.

Persoana de contact:

Cornelia Marculet, Project Manager OMICRON CONSULTING

Telefon / Fax: 021 317 72 06;

Mobil: 0744 332 415; 0744 350 561

[email protected]

Sursa: Redactia Finantare.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *