Achizitii publice prin mijloace electronice

Incepand cu anul 2008, autoritatile contractante au obligatia de a utiliza mijloacele electronice pentru aplicarea procedurilor de atribuire si pentru realizarea achizitiilor directe, intr-un procent de cel putin 20% din valoarea totala a achizitiilor publice efectuate in cursul anului respectiv.

Achizitia directa, cererea de oferta, licitatia deschisa si licitatia electronica sunt proceduri de atribuire realizate prin mijloace electronice la dispozitia autoritatilor contractante in Sistemul Electronic de Achizitii Publice (SEAP).

Operatorii economici inscrisi in www.e-licitatie.ro au astfel mai multe oportunitati de ofertare.

Perioada de desfasurare: 9 februarie.

Participanti: Trainingul se adreseaza atat specialistilor in achizitii publice din cadrul autoritatilor contractante, cu atributii de serviciu legate de operarea in SEAP, cat si reprezentantilor potentialilor ofertanti care doresc sa raspunda mai bine solicitarilor autoritatilor contractante, prin proceduri derulate prin mijloace electronice.

IMPORTANT: trainingul se adreseaza persoanelor care au o cunoastere buna a procedurilor de achizitii publice clasice.

Certificatul de participare, acordat fiecarui participant la finalizarea trainingului, este recunoscut de Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice din Romania (ASAPRO).

Tematica:

– Planificarea pentru utilizarea eficienta a SEAP;

– Optimizarea gestionarii contului din SEAP;

– Catalogul electronic si derularea cumpararii directe prin SEAP;

– Cererea de oferte on-line;

– Licitatia deschisa si restransa prin mijloace electronice;

– Licitatia electronica.

Beneficiile participarii la training

La finalul trainingului fiecare participant:

– va dobandi cunostinte privind obligatiile legale referitoare la utilizarea mijloacelor electronice in achizitii publice;

– va dobandi cunostinte privind procedurile de atribuire si achizitiile directe prin mijloace electronice;

– va dobandi aptitudinile necesare gestionarii eficiente a procedurilor de atribuire si achizitiilor directe derulate prin mijloace electronice.

Trainer: Trainingul va fi sustinut de catre dl. Ion Georgescu. Pentru mai multe detalii despre trainer va rugam accesati sectiunea Echipa.

Taxa de participare: 475 RON.

Taxa de participare include:

– livrarea trainingului;

– materialele de training;

– 3 pauze de cafea pe zi.

Reduceri:

– 5% – pentru achitarea taxei de participare inainte cu 2 saptamani de inceperea trainingului;

– 10% – pentru doua sau mai multe persoane inscrise de la aceeasi institutie;

– 5% – pentru persoanele care au mai participat la traininguri organizate de IRT.

Reducerile se pot cumula.

Data limita de inscriere: 2 februarie.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top