Training: Bune practici si probleme in implementarea legislatiei privind Achizitiile Publice

Va invitam participati la sesiunea de training intensiv: Bune practici si probleme in implementarea legislatiei privind Achizitiile Publice.

Obiectivele trainingului:
Trainingul ofera participantilor posibilitatea de a se familiariza cu sistemul Achizitiilor Publice din Romania – autoritati, proceduri, legislatie – atat la nivel teoretic, dar mai ales la nivel practic, prin folosirea unor studii de caz. Participantii isi vor putea astfel insusi bune practici din acest domeniu, si vor analiza probleme concrete aparute in practica de zi cu zi.

Cui se adreseaza:
Personalului de conducere si responsabililor din organizatii publice si private implicate in procesul achizitiilor publice, sau care deruleaza proiecte cu finantare publica interna si externa.

Despre training:
Are un pronuntat caracter practic, prezentand studii de caz privind situatii exceptionale aparute in practica achizitiilor publice, cu prezentari dinamice si interactive. Va fi sustinut de specialisti cu experienta din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achzitiilor Publice.

Tematica:
1. Sistemul national de achizitii publice;
  1.1. Relatia autoritati contractante si ofertanti;
  1.2. Tipuri de contracte – proceduri de achizitii publice;
2. Experiente si situatii exceptionale aparute in domeniul achizitiilor publice, in estimarea valorii contractelor atribuite, in asigurarea publicitatii, in derularea procedurii de achizitii publice, in finalizarea procedurii si monitorizarea contractelor;
3. Noutati legislative in domeniul achizitiilor publice – O.U.G. nr. 94/2007;
4. Riscuri ce pot apare in derularea procesului de achizitie publica.

Toti cursantii vor primi un certificat de participare eliberat de Oligama Management.

Perioada si locul desfasurarii: 29-30 mai 2008, intre orele 9.00-17.00, cu pauze de cafea si gustare. Cladirea Uzinexport, B-dul Iancu de Hunedoara nr.8, mezanin, sect. 1, Bucuresti.

Termen limita de inscriere: 26 mai 2008.

Costul trainingului: 750 RON fara TVA (include costul suportului de curs si al studiilor de caz); plata se poate face prin ordin de plata in contul Oligama Management RO 13 PIRB 4206 7049 1400 1000 deschis la Piraeus Bank – Agentia Ion Mihalache, CUI RO 15292086 sau RO 12 TREZ 7015 069X XX00 7550 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.

IMPORTANT: se acorda reduceri la taxa de participare: 
– 15% pentru inscrieri si plati efectuate pana la 20 mai 2008;
– 10% pentru mai mult de doi participanti din aceeasi organizatie. Reducerile nu pot fi cumulate. Se acorda discountul mai favorabil.

Pentru inscrieri completati on-line formularul sau il puteti descarca si transmite transmite prin fax la nr. 021 310 80 16 sau prin e-mail la adresa office@oligama.ro.

Formular inscriere

Pentru alte informatii:
Telefon: 021 310 63 48/49, 0720 532 587
E-mail: office@oligama.ro

Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 7 mai

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *