Training de achizitii publice

Tematici abordate:
Ziua 1: Noutati in legislatia generala de Achizitii Publice; Praguri si proceduri de achizitie; reducerea termenelor de achizitie folosind SEAP;
Ziua 2: Curs deschis cu intrebari din partea participantilor;
Ziua 3: Testare eLicitatie DEMO de catre participanti.


Beneficiile seminarului
– invatarea modului de operare a sistemului electronic de licitatii prin efectuarea de exercitii practice pe varianta demo a sistemului
– asimilarea legislatiei in domeniu si a legislatiei conexe
– cunoasterea importantei eticii si profesionalismului in achizitiile publice
– evaluarea impactului specificatiilor de cost, calitate si timp asupra procesului de achizitie publica
– formarea abilitatilor necesare identificarii si gestionarii riscurilor asociate procesului de achizitie publica

Programul seminarului
.

Mod de desfasurare
Cursul va avea o durata de 3 zile (Vineri, Sambata, Duminica), cu cazare (optional) din ziua de joi, si va avea loc la Hotel Dragului, Predeal, 26 – 28 Septembrie 2008.

Se recomanda participarea persoanelor din cadrul compartimentelor implicate in procesul de achizitie publica.

Participantii vor primi cate o documentatie de training pe suport hartie si in format electronic.

La sfarsitul seminarului participantii vor primi un certificat de participare.

Perioada si locatia:  26 – 28 septembrie, Predeal, Hotel Dragului (3 stele);
(Vineri, Sambata, Duminica), cazarea incepand de joi, 25 septembrie 2008.

Traineri:

– Dl. Eugen PALADE, colaborator al Ministerului Finantelor Publice pe probleme de legislatie de achiziti publice, consultant al Ministerului de Finante din Macedonia pe probleme de legislatie de achizitii publice, membru fondator al Asociatiei Specialistilor in Achizitii Publice din Romania (ASAPRO), avand la activ peste 50 de seminarii realizate pentru si cu Ministerul de Finante Publice din Romania si ANRMAP.
– Dl. Catalin ROsU, responsabil cu http://www.e-licitatie.ro in cadrul Agentiei pentru Serviciile Societatii Informationale (ASSI).

In mod special pentru participanti!
In cadrul programului puteti prezenta probleme sau cazuri specifice intalnite de Dvs., iar specialistii nostri va vor sugera solutii.
Atentie: va rugam sa semnalati inaintea seminarului situatiile Dvs. specifice prin email la adresa: [email protected]

De ce SVASTA?

– Abordare pragmatica a procesului de achizitii publice;
– Grupe de maxim 20 de participanti;
– Traineri practicieni;
– Atmosfera destinsa, colegiala;
– Intrebari deschise , raspunsuri la cazuri specifice;
– Certificat recunoscut (ASAPRO si CNFPA).

Firma SVASTA a derulat in ultimii 4 ani peste 100 de seminarii de training in achizitii publice cu peste 2.300 de participanti.
Feedback-ul pozitiv al participantilor se inscrie in jurul valorii de 85%.

Certificatul de participare
Certificatul de participare este recunoscut de Asociatia Specialistilor in Achizitii Publice din Romania, ASAPRO. in urma participarii la seminar si a sustinerii unui examen in ultima joi din fiecare luna, obtineti o diploma recunoscuta de CNFPA, Comisia Nationala pentru Formarea Profesionala a Adultilor – Ministerul Muncii

Valoarea programului de training: 990 RON inclusiv TVA.

Pachet de servicii turistice (optional):
– 620 RON (include cazare 3 nopti si masa pentru toata perioada seminarului).
Sumele nu includ TVA.
Pentru mai mult de 3 participanti din cadrul aceleiasi institutii se acorda un discount de 5% din valoarea taxei de curs.
Inscrierea se va face in limita locurilor disponibile.

Pentru inscriere va rugam sa descarcati formularul de inscriere de pe site-ul SVASTA.

Pentru detalii suplimentare
George Marinescu,
[email protected]
Alin Ivan,
[email protected],
telefoanele 021 315 25 00, 021 315 25 66, 0730 587 584.

Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Managementul-proiectelor.ro recomanda www.Traineri.ro.

Sursa: Formare.info, 25 septembrie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *