Proiecte pentru fonduri europene, solicitate de CJ Bihor

radu tarle, finantare

Presedintele Consiliului Judetean, Radu Tirle, a cerut celor 15 sefi ai institutiilor din subordine sa se implice in atragerea fondurilor europene, precum si in eficientizarea activitatii institutiilor pe care le conduc.

Radu Tirle a declarat ca in sedinta de lucru de luni le-a solicitat conducatorilor de institutii opiniile si propunerile privind modificarea organigramei, astfel incat sa se dinamizeze activitatea si, mai ales, sa devina mai eficienta.

Conceperea de proiecte pentru atragerea de fonduri europene a fost un alt subiect subliniat de presedintele CJ, precum si atragerea de fonduri extrabugetare prin donatii si sponsorizari. „I-am rugat pe cei care pot accesa fonduri europene cu proiecte sa se puna pe treaba si sa nu mai astepte cu mana intinsa bani de la judet, in timp ce trec pe langa noi sute de mii sau milioane de euro, pe care noi, CJ, le-am putea cofinanta”, a spus Radu Tirle.

Presedintele CJ a afirmat ca o alta cerinta a sa a fost imbunatatirea managementului fiecarei institutii. „I-am rugat sa demonstreze maxima seriozitate. Nu pot accepta sa existe institutii care inchid usile inaintea incheierii programului de lucru”, a avertizat seful CJ. La finalul intalnirii, directorii si managerii au avut ocazia sa-si prezinte si problemele cu care se confrunta, fie de investitii, unele schimbari pe care vor sa le faca sau propuneri constructive in interesul institutiilor si al angajatilor.

Printre cele mai frecvente solicitari au fost desigur nemultumirile cu privire la alocatiile bugetare primite, lipsa unor sedii proprii, chiriile mari. Presedintele CJ a inceput, in urma cu trei luni, dupa alegerea sa in functie, o ampla actiune de verificare a institutiilor din subordine, la sediul carora s-a deplasat pentru a cunoaste direct problemele si activitatea acestora. „Verificarea activitatii acestora va fi permanenta, promite Radu Tarle, chiar daca unii directori nu se arata fericiti de acest lucru”.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *