LinkedIn, sau rețeaua de socializare a profesioniștilor, a fost creată în 2003, dar a cunoscut succesul mult mai târziu, în 2016 fiind cumpărată de Microsoft. În România a cunoscut o creștere semnificativă, peste 400.000 de angajați având un cont aici. Dacă activezi pe piața din România și specificul afacerii tale este B2B, cu siguranță compania ta are nevoie de o pagină pe LinkedIn. Iată care ar fi cele mai importante motive.
Oferă vizibilitate afacerii tale
LinkedIn este una dintre rețelele de socializare cu o creștere spectaculoasă în ultimii ani. Spre deosebire de Facebook, îți oferă șansa de a crea conținut care să ajungă organic la un procent semnificativ din urmăritorii paginii. Tot ce trebuie să faci este să creezi conținut suficient de bun care să răspundă nevoilor publicului tău țintă. De asemenea, paginile de LinkedIn se indexează excelent în motoarele de căutare de unde poți primi trafic organic.
Dacă vrei să înțelegi mai multe despre cum să creezi cu succes o prezență online pe LinkedIn poți consulta acest ghid.
Oferă credibilitate afacerii tale
O prezență online completă implică pe lângă dezvoltarea unui website și partea de Social Media. Trebuie să fii prezent pe rețelele sociale unde se află și publicul tău țintă și să le păstrezi mereu actualizate cu informații relevante. O pagină de companie pe LinkedIn îți oferă un plus de credibilitate în ochii potențialilor clienți precum și în ochii angajaților. Pentru extra credibilitate, dublează eforturile paginii companiei tale cu profilul tău personal de LinkedIn pe care va trebui să îl păstrezi la fel de bine. În plus, îndeamnă-ți angajații să creeze conținut util pentru a se poziționa ca experți pe nișa pe care activează businessul tău.
Calitatea conținutului și a utilizatorilor este ridicată
Poze cu pisici? Ceșcuțe de cafea cu mesaje plictisitoare? Nu prea găsești așa ceva pe LinkedIn. Tocmai din acest motiv, nivelul de engagement este ridicat, și calitatea leadurilor este foarte bună. Poți afla informații utile din domeniul tău și vei rămâne la curent cu ultimele trenduri din nișa ta sau industrii conexe.
Poți genera leaduri de calitate
LinkedIn este un instrument extrem de util pentru a găsi leaduri pentru afacerea ta. Fie că o vei face organic sau prin reclame plătite, cu siguranță este un loc potrivit pentru a atrage potențiali clienți către businessul tău. Pentru reclame ai de ales între mai multe variante de conținut sponsorizat. LinkedIn oferă și un instrument prin care poți găsi leaduri numit Sales Navigator.
Poți crea relații de business solide
Un alt avantaj al LinkedIn este că poți crea relații solide de business. Fiind o rețea utilizată de profesioniști din diverse domenii și antreprenori, sunt o mulțime de oportunități de parteneriat pe care le poți explora. Poți găsi chiar investitori pentru afacerea ta, dacă obiectivul tău este să o scalezi și ai nevoie de finanțare.
Poți posta joburi pentru a găsi candidați valoroși
Ai nevoie de angajați de calitate și te întrebi unde poți să îi găsești? LinkedIn are numai în România peste 400.000 de utilizatori, o mare parte dintre aceștia fiind profesioniști în căutarea viitorului lor job. Poți lista joburi din pagină gratuit și cu siguranță calitatea candidaților va fi net superioară față de o platformă de joburi.
Poți crea reclame targetate către zona de business
La fel ca pe Facebook, poți crea reclame plătite pentru a ajunge mai ușor în fața publicului tău țintă. Deși costul este mai ridicat comparat cu alte platforme, merită pe deplin pentru că îți oferă posibilitatea ca reclamele pe care le faci să fie livrate exact către prospecți interesați de serviciile sau produsele tale.
În concluzie, dacă încă nu ai creat o pagină pe LinkedIn pentru compania ta, nu mai sta pe gânduri și creeaz-o chiar acum pentru a te bucura de toate avantajele pe care ți le oferă această rețea de socializare.