Titlu: Program complex de antreprenoriat oferit gratuit de Uniunea Europeana

logo.jpgSalut!

Incepand cu  noiembrie 2009 – Asociatia Junior Chamber Iasi
organizeaza cel mai complex program de dezvoltare antreprenoriala,
finantat de catre Uniunea Europeana prin Programul Operational
Sectorial Dezvoltarea Resurselor Umane.

Programul este gratuit si se adreseaza  profesionistilor din randul angajatilor, intreprinzatorilor, persoanelor care doresc sa initieze o afacere independenta si  personalului de conducere din intreprinderi din Iasi si Vaslui.

De ce merita sa te inscrii la acest program?



1. Sunt 2 etape de training axat pe antreprenoriat- introductiv si avansat- organizate pentru toti participantii.

Cele 2 faze de pregatire au scopul de a oferi o conexiune intre
cunostintele de baza legate de scrierea si implementarea unui plan de
afaceri, pana la cele avansate legate de leadership, negociere in
afaceri, managementul performantei. Avem in vedere invatare activa,
implicare directa si responsabila, valorificarea experientei si
exercitii adaptate la realitatile unei afaceri;


2. Cei 60 de participanti vor fi grupati in functie de preferinte pe cele 4 domenii : TIC, consultanta, servicii, productie.

Stim ca fiecare domeniu de activitate are particularitatile lui, astfel
cei 60 de participanti vor fi grupati, pentru trainingul avansat de 3
zile, in functie de preferinte, pe cele 4 domenii : TIC, consultanta,
servicii, productie. Interactiunea dintre beneficiarii din cele 4
domenii va fi incurajata pentru crearea de parteneriate, insa este
esential lucrul in workshopuri cu persoane cu asteptari si scopuri
comune.

3. Sunt 9 specialisti care se pregatesc sa te intalneasca si sa
lucreze impreuna cu tine pentru dezvoltarea mediului antreprenorial din
aceasta zona a Moldovei. Programul prevede sesiuni concrete de feedback
si consultanta.

Sustinerea beneficiarilor in realizarea planurilor lor este reala si
solida. Sesiunile de training sunt legate intre ele de sesiuni de
feedback oferit pe baza lucrarilor individuale, cat si de consultanta
specializata.

4. Proiectul prevede evenimente de business in care toti cei 60 de beneficiari instruiti vor putea fi evidentiati. 

Pentru a acoperi si latura practica a antreprenoriatului, proiectul
prevede evenimente de business in care toti cei 60 de beneficiari
instruiti vor putea fi evidentiati. Ei vor interactiona cu lideri de
opinie si oameni de afaceri cu experienta.

5. Pe langa teorie si practica, oferite pe parcursul unui an, proiectul pluseaza si prin premii in valoare de 19.000 RON.

Intelegem nevoile persoanelor care doresc sa realizeze un start-up in
afaceri reusit sau sa-si demareze planul mult visat. Fiecare domeniu
din cele 4 va avea un participant castigator a 3500 RON. Competitia cea
mai mare va fi pentru proiectul cel mai inovativ – premiu in valoare de
5.000 RON.

6. Subliniem faptul ca toate costurile legate de instruire, cazare,
transport catre trainingul avansat la munte, participarea la
evenimentele din cadrul proiectului, sunt gratuite pentru toti cei 60
de beneficiari selectati in urma aplicatiei lor. Proiectul nu face
discriminare de sex, varsta, religie, pregatire anterioara.

Cuvantul "antreprenor" sau "intreprinzator" poate deveni statutul oricarei persoane care isi orienteaza actiunile spre aceasta.

7. Toti membrii organizatori  si comisia de experti vor promova
cultura antreprenoriala cu tot entuziasmul si energia disponibila fara
a tine seama de nici o discriminare sau excludere bazate pe cele
enumerate mai sus.

Toti specialistii care vor interactiona in mod direct cu participantii
vor urmari dezvoltarea profesionala a acestora si vor incuraja ideile
indraznete si bine argumentate, parteneriatele si deschiderea de noi
afaceri.

Datele principale de training le puteti vedea aici:

Pentru participantii din Iasi:
– 14-15 noiembrie 2009: Plan de afacere
– 6 februarie 2010: Networking si PR
– 16-18 aprilie 2010: Antrenamentul abilitatilor de
antreprenoriat, training avansat de antreprenoriat focalizat pe
domeniile TIC, productie, comert si servicii. Training la munte in
sistem rezidential.

Pentru participantii din Vaslui:
– 21-22 noiembrie 2009: Plan de afacere
– 13 februarie 2010: Networking si PR
– 16-18 aprilie 2010: Antrenamentul abilitatilor de
antreprenoriat, training avansat de antreprenoriat focalizat pe
domeniile TIC, productie, comert si servicii. Training la munte in
sistem rezidential.

Daca aveti intrebari  nu ezitati sa ne contactati la [email protected]

Mai multe detalii gasiti pe www.antreprenoriat.eu.

Noi va asteptam cu maxim interes aplicatiile pana la data de 31
Octombrie 2009. Rezultatele finale vor fi anuntate individual pana la
data de 3 noiembrie 2009.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top