Editia a doua a Conferintei Afaceri.ro Oradea va avea loc marti, 3 noiembrie 2015, la Oradea Trade Center. Evenimentul este organizat de Point Event, Arhipelago si Asociatia pentru Promovarea Economiei Cunoasterii si are ca scop gasirea de raspunsuri pentru intrebarea Care sunt tendintele si provocarile in afaceri, la nivel local, national si global?
Conferinta se adreseaza antreprenorilor din Oradea si din regiune, companiilor mici si medii care doresc sa isi extinda afacerea. Sunt binevenite firmele care au potential de dezvoltare, conduse de intreprinzatori si profesionisti proactivi.
In urma studiilor realizate de organizatori, acestia au ajuns la concluzia ca cele mai utile teme pentru participanti sunt: Pozitionarea eficienta a afacerii pe piata (pentru a vinde mai mult, mai usor), Omul echilibrat si armonios – realitate sau utopie?, Start-up, dezvoltare si durabilitate in afaceri.
Evenimentul va fi structurat astfel:
1. Conferinta Tendintele si provocarile in afaceri, la nivel local, national si global;
2. Workshop I: Pozitionarea eficienta a afacerii pe piata – Metode de marketing si finantare a afacerii: de la start-up, la maturizare;
3. Workshop II: Omul performant si armonios. Cum gasesti oamenii potriviti pentru a-ti creste afacerea?;
4. Business networking walk & degustare de vinuri desfasurate in incinta Cetatii Oradea;
5. Cina VIP – in cadrul acesteia participantii vor avea ocazia sa interactioneze indeaproape cu speakerii si organizatorii.
Pana in prezent, printre specialistii care au acceptat sa fie prezenti la eveniment si sa impartaseasca participantilor cunostintele lor se numara: Anabela Luca (Consultant si Trainer online marketing, adLemonade), Tedy Necula (Producator, Inspirational Filmmaking), Ciprian Rosu (Fondator, Viziune.Oameni.Sisteme), Sorina Bradea (Trainer & Consultant, Romarketing), Dacian Palladi (Consultant), Irina Gherghilescu (Autor de carte, blogger si antreprenor), Viorica Muresan (Manager General, For Best Consulting), Teodora Chifor (Antreprenor si sfatuitor in afaceri), Stefan Timofti (Sommelier & Event Manager, Casa de Vinuri Cotnari).
Mai multe detalii despre Conferinta Afaceri.ro Oradea 2015, inclusiv agenda completa si informatii despre speakeri, pot fi gasite pe pagina web: www.afaceri.ro/conferinta-afaceri-ro-oradea-2015.
Taxa de participare este de 59 RON (oferta Early Bird valabila pana la data de 26 octombrie) sau 69 RON. Persoanele interesate se pot inscrie prin completarea formularului disponibil aici: https://goo.gl/WDQ9av.
Evenimentul este organizat cu sprijinul partenerilor: For Best Consulting, DPD, Euro Map Consult, Casa de Vinuri Cotnari, Promos Collection, Exonia, Autonom Rent-a-Car, Idilis, Alchemy Trainings&Coaching, Ovidiu Oltean, Cerere.Finantare.ro, Store.Finantare.ro, Economic Zoom, Forbes, Fundatia Post-Privatizare, Jurnalul de Afaceri, Finantare.ro, PlanDeAfacere.ro, Managementul-Proiectelor.ro, Intreprinzatori.ro, Meteo.ro, Economia-Online.ro.