In vederea simplificarii procesului de verificare al cererilor de rambursare care vor fi depuse la Autoritatea de Management pentru Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, incepand cu data de 01.08.2012, AM PODCA are rugamintea ca beneficiarii sa transmita, odata cu celelalte documente justificative, Fisa de calcul pentru validarea cheltuielilor aferente cererii de rambursare, in format electronic.
Fisa de calcul se va completa in functie de categoriile de cheltuieli efectuate de beneficiar, pe fiecare linie bugetara.
Totodata, inainte de a transmite cererea de rambursare, beneficiarii vor verifica daca au fost atinse toate aspectele pe care le urmareste Autoritatea de Management in verificarea cererii de rambursare prin parcurgerea:
- Listei de verificare pentru raportul tehnic de progres R2 si cererea de rambursare si a Fisei de verificare financiara cererii de rambursare pentru cererile intermediare,
- Listei de verificare pentru raportul tehnic de progres R2 si cererea de rambursare si a Fisei de verificare financiara cererii de rambursare pentru cererile de rambursare finale.
Documentele pot fi descarcate in format editabil de pe site-ul AM PODCA.
Sursa: AM PODCA