
SC GLOBAL INSTAL SRL cod de identificare 21333717, înregistrată la Registrul Comerțului sub nr. J33/426/2007, cu sediul în Municipiul Suceava, Calea Unirii, Nr. 31 C, Județul Suceava, a derulat, începând cu data de 10.02.2023, proiectul cu titlul „Achiziție de echipamente la SC GLOBAL INSTAL SRL” SMIS 160441, contract de finanțare nr. 1077/POC/411/AS /10.02.2023, proiect co-finanțat prin Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Axa Prioritara 4 – Sprijinirea ameliorării efectelor provocate de criza în contextul pandemiei de COVID-19 și al consecințelor sale sociale și pregătirea unei redresări verzi, digitale și reziliente a economiei, Operațiunea – Investiții în activități productive, Schema de ajutor de stat – Schema de ajutor de stat – Sprijin prin granturi pentru investiții în retehnologizare acordate IMM-urilor pentru refacerea capacității de reziliență, Cod apel: POC/1113/411/1/Investiții în activități productive.
Valoarea totală de proiect a fost de 1,561,228.14 lei din care valoarea finanțării nerambursabile a fost de 908,864.18 lei.
Obiectivele principale ale proiectului au fost retehnologizarea cu echipamente noi, eficiente energetic și prietenoase cu mediul, necesare pentru a redresa activitatea de lucrări de instalații electrice, care a fost afectată de pandemia de Covid-19 și la creșterea activității prin realizarea de investiții de minim 20 % din valoarea proiectului care permit o contribuție semnificativă la atenuarea schimbărilor climatice fără a prejudicia în mod semnificativ alte obiecte de mediu și la creșterea productivității muncii cu minim 15% în anul 3 de operare a investiției față de anul 2020.
Proiect cofinanțat din Fondul European de Dezvoltare Regională, prin Programul Operațional Competitivitate 2014-2020, Acțiunea 4.1.1 Investiții în activități productive.
Date de contact SC GLOBAL INSTAL SRL
Municipiul Suceava, Calea Unirii, Nr. 31 C, Județul Suceava
E-mail: [email protected]
Telefon: 074585750
Persoană de contact: Toma Cristina-Iuliana, administrator