Directorul și unicul acționar al Media Marketing din Târgu Mureș, Cristian Cătană, spune că n-are legătură faptul că soția sa a lucrat la primărie și prefectură, iar el „nu e prieten” cu Dorin Florea, fostul edil al orașului, ci „cu toți primarii”, care ar trebui să fie bucuroși să lucreze „cu o firmă cu 21 de ani vechime”.Media Marketing din Târgu Mureș e SRL-ul care a câștigat cele mai multe contracte: 70 de cumpărări directe între, 5.000 și 100.000 de lei, cu 37 primării din 4 județe, în perioada 16 septembrie – 25 octombrie.
În total, 1,5 milioane de lei ar putea să primească Media Marketing de la cele 37 primării, pentru contracte de consultanță în vederea accesării de fonduri din Programul Anghel Saligny. Adică 300.000 de euro.
Primul contract a fost câștigat, pe 16 septembrie, cu orașul Sovata.
Coloratura politică este următoarea: cele mai multe sunt primării UDMR, care au cumpărat direct consultanță pentru „întocmirea cererii de finanțare pentru Programul Anghel Saligny” de la această firmă: 15 primării. Valoric, banii dați de primăriile PNL și UDMR se împart aproape la fel: primii ar urma să vireze 545.000 de lei către Media Marketing, în timp ce edilii UDMR – 515.000 de lei.
Nu e o surpriză că primăriile PNL și UDMR sunt cele mai numeroase în contracte, pentru că cele două partide își împart, în mare măsură, primăriile din Mureș și Sibiu, de unde provin 35 de primării din totalul de 37.
Însă compania stă bine și când vine vorba de bani luați de la primari PSD. 300.000 de lei va putea primi de la edili social-democrați. Există și un primar USR, Istvan Jakab din Ațintiș, dar și doi independenți.
Banii sunt virați în totalitate de primării către firmă doar dacă proiectul trece.
Citeste articolul integral aici