Ce trebuie sa stie antreprenorii despre PR si marketing digital

digital-marketing.jpg

social-mediaMulti oameni de afaceri considera folosirea canalelor digitale sau a platformelor de social media pentru promovarea companiilor lor este un lucru dificil. Chiar daca sunt oameni de vanzari extraordinari asta nu inseamna neaparat ca ei cunosc tainele PR-ului de acest tip.

Mai jos sunt cateva lucruri pe care trebuie sa le iei in considerare privind PR-ul si marketingul digital pentru a face compania ta cat mai cunoscuta:

1. Intelege ce inseamna cautarea pe Internet si importanta mediului online in zilele noastre. Intai, incearca sa afli cat mai multe lucruri despre SEO, ce sunt cuvintele-cheie, ce cauta frecvent oamenii pe Internet in domeniul afacerii tale, mai ales. In plus, daca treci de aceasta prima etapa, poti incepe sa descoperi ce presupun serviciile de Internet pe mobil, deoarece daca patrunzi in aceasta nisa te poti pozitiona in fata competitorilor tai.

2. Intelege faptul ca marketingul prin social media inseamna, mai intai de toate, sofisticare. Antreprenorii fara experienta in acest domeniu cred ca a avea un cont de social media de succes nu costa mare lucru. Nimic mai neadevarat. In plus, acestia cred ca a pune un articol pe blog sau a face un update pe Facebook va deveni viral in cateva minute. Lucru care e fals.

Citeste tot articolul pe Entreprenoria.com (in limba engleza)

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top