CFR SA s-a stabilizat din punct de vedere financiar, in ultimii ani, si a inceput sa obtina profit, care se va regasi in proiectele de imbunatatire a infrastructurii feroviare, a declarat, intr-un interviu directorul general al companiei, Marius Chiper.
El a subliniat insa ca nu profitul este un scop in sine, ci investitiile pentru reabilitarea liniilor, pentru realizarea reparatiilor capitale la obiective, la instalatii, la povbduri, la podete etc.
Daca pe Programul Operational Sectorial Transporturi 2007 — 2013 compania a consemnat un grad de utilizare pe plati pentru lucrarile feroviare de aproximativ 78%, in cazul Programului Operational Infrastructura Mare Marius Chiper da asigurari ca exista o lista de proiecte si o strategie ”bine conturata” la nivelul CFR SA. Din punct de vedere al supra-contractarii, aceasta e aproape dubla, de 192%.
Marius Chiper a vorbit si despre solutiile gasite pentru reabilitarea podului de la Gradistea si a liniei ferate spre Giurgiu, proiect care are ca target pentru finalizare anul 2018.
Mai multe detalii pe Agerpres