Comisia lansează campania „CharactHer” pentru a capacita toate talentele din industria cinematografică și media

CharactHer-campaign.png

Recent, în cadrul Festivalului de film de la Cannes, Comisia a lansat o campanie de sensibilizare pentru a promova diversitatea și incluziunea în industria cinematografică și a mass-media de știri.

Vicepreședinta pentru valori și transparență, Věra Jourová, a participat la evenimentul de lansare și la dezbaterea privind obstacolele cu care se confruntă femeile de-a lungul carierei lor. Vicepreședinta Jourová a declarat: ,,Pe măsurăce depășim pandemia, trebuie să ne asigurăm că femeile ocupă un loc central în cadrul eforturilor noastre de redresare. Prin această campanie, sperăm că putem inspira multe femei, astfel încât Europa să își poată valorifica la maximum talentele”. 

Comisarul pentru piața internă, Thierry Breton, a adăugat: ,,În luna decembrie, când am prezentat Planul de acțiune pentru mass-media, prioritatea noastră a fost foarte clară: diversitatea trebuie plasată în fruntea eforturilor noastre de redresare și transformare a sectorului mass-media și audiovizual. Promovarea incluziunii nu este doar responsabilitatea noastră socială, ci și un element esențial al căii noastre către o industrie mai rezilientă și mai competitivă.”

Sursa: Comisia Europeana

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top