Comunitatea de bune practici in Managementul Cunoasterii prinde radacini in sprijinul accesarii Fondurilor Europene in Romania

Primii cei 15 leaderi, experti, manageri si consultanti din randul unora dintre cele mai prestigioase companii si organizatii internationale sau romanesti, precum KPMG, Electrica SA, compania mixta ungaro-romana AAM Management Information Consulting, Magna Consulting SA – Cluj Napoca, Alisan – Iasi, Agrotech Consultancy – Arad, Versant Company – Ploiesti, Ordinul Arhitectilor, Colegiul Farmacistilor din Romania, Agentia Phaeton Gala – PR & Lobby Consulting au obtinut cu succes, in urma evaluarii finale titlul de “KNOWLEDGE MANAGEMENT SPECIALIST” (specialist in managementul cunoasterii), cu ocazia desfasurarii Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene (editia a II-a) – Centrul de Training ALERON, 19-21 martie 2009.

Formarea specializata si recunoasterea titlului de KM Specialist reprezinta in fapt prima din cele 3 etape pe drumul certificarii in sistemul International Knowledge Management Institute – www.kminstitute.org, recunoastere valabila de acum inainte si in Romania. Totodata, au fost oferite patru prezentari de ultima ora ale oportunitatilor fierbinti de finantare, din partea autoritatilor de management/ organismelor intermediare responsabile, precum si de co-finantare flexibila din partea EXIMBANK si Fondului National pentru IMM-uri. Anterior, alti 45 de experti, manageri si consultanti au urmat modulul preparator din cadrul aceluiasi ciclu.

Amintim ca International Knowledge Management Institute (IKMI) reprezinta o agentie internationala cu filiale pe toate cele cinci continente, care furnizeaza prin reteaua sa de profesionisti, traineri si analisti KM training & solutions, sprijina in mod direct reteaua internationala de peste 1500 de profesionisti + absolventi ai programelor Certified Knowledge Management, comunica si colaboreaza cu un numar de peste 5000 de profesionisti pe care i-a format pe plan mondial. Certificarea oficiala finala de tip “Certified Knowledge Manager”, administrata de IKMI – Washington DC, constituie cea mai recenta si inovativa dintre cele trei sisteme pe plan mondial de training si, in paralel, de certificare in domeniul managementului, axata pe o noua viziune asupra organizarii, utilizarii si valorificarii cunostintelor in cadrul organizatiilor.

Special Guest Lecturer al sesiunii a fost Presedintele Knowledge Management Institute – Romania (www.knomacons.ro), MBA-George Town University (USA), Dl Octavian SERBAN, Certified Management Consultant. Programul este supervizat academic de: Presedintele Asociatiei de Stiinte Alternative – Prof. Univ. Dr. Carmen COSTEA (ASE) si Seful Dept. de Integrare Europeana al Institutului de Economie Mondiala al Academiei Romane – Prof. Univ. Dr. Petre PRISECARU.

Partenerii media ai celei de-a II-a editii a Incubatorului de Proiecte si Afaceri Europene au fost: NewsChannel.ro; Grupul “Tribuna Economica” (revistele “Euroconsultanta” si “Economie si Administratie Locala”); ClubAfaceri.ro; GhiseulBancar.ro, Finantare.ro; SmartFinancial.ro; SmartBank.ro; Comunicatii Mobile; PRWave.ro; ComunicateMedia.ro; StiriEvenimente.ro; Early Warning Support al Platformei “EU-RO Clearing Funds”.

Pentru toti cei interesati sa primeasca informatii actualizate asupra modalitatilor de inscriere si participare la editiile viitoare “Knowledge Management”, mentionam ca acestea pot fi solicitate la tel./fax: 021.2304997 (zilnic, intre orele 10.00-14.30) sau prin e-mail: [email protected], precum si in curand pe pagina de internet www.StructuralFunds.ro si in numarul in curs de aparitie al buletinului lunar “Early Warning Support – Platforma “EU-RO Clearing Funds”.

Pentru conformitate,
Secretariatul Platformei “EU-RO Clearing Funds”
c/o EUROLINK-Casa Europei

About Sever Avram

Sever AVRAM - coordonator general - Platforma de Actiune si Interventie Rapida a Societatii Civile in favoarea stimularii absorbtiei Fondurilor Europene "EU-RO Clearing Funds". A lucrat ca si consilier de afaceri publice pentru Comisia Europeana in Romania si a contribuit la elaborarea capitolului de politici sociale si dezvoltarea resurselor umane din cadrul Planului national de aderare al Romaniei la Uniunea Europeana. Incepand cu anul 1996,  a activat ca si consultant si/sau trainer in domeniul institutiilor si fondurilor UE, al comunicarii, relatiilor publice si lobby-ului in cadrul a numeroase proiecte europene finantate direct de Comisia Europeana de la Bruxelles,  Departamentul de Stat al SUA, Open Society Institute, precum si de mari finantatori privati internationali sau autohtoni. In urma unui proiect PHARE pe care l-a coordonat, incepand cu anul 2004, se ocupa de organizarea sub egida Platformei CEFTAC (www.ceftac.ro) a “Zilei Europene a Concurentei si Competitivitatii in Romania” si a altor evenimente pentru mediul de afaceri. Din anul 2006, a avut initiative speciale legate de absorbtia fondurilor UE, incepand cu saloanele regionale si scolile de vara de la Constantza si Baile Sovata pana la cele doua editii deja desfasurate  ale Forumului Civic si de Afaceri pentru stimularea absorbtiei fondurilor UE (Bucuresti, in 2007 si 2008). Coordoneaza activitatea de consultanta pe proiecte a CPS (Consortiul Parteneritului Strategic) si a Atelierului Interactiv de Idei, Proiecte si Investitii Inovative (www.StructuralFunds.ro).  

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.