Concesionarea si inchirierea bunurilor institutiilor publice

Probleme si bune practici in implementarea legislatiei privind achizitiile publice – Bucuresti, 19-20 Septembrie 2008.


OBIECTIVELE TRAININGULUI
Trainingul ofera participantilor posibilitatea de a se familiariza cu sistemul Achizitiilor Publice din Romania – autoritati, proceduri, legislatie – atat la nivel teoretic, dar mai ales la nivel practic, prin folosirea unor studii de caz.

Participantii isi vor putea astfel insusi bune practici din acest domeniu, si vor analiza probleme concrete aparute in practica de zi cu zi, cu accent pe problematica concesionarii si inchirierii bunurilor din domeniul public.

CUI SE ADRESEAZA:
Personalului de conducere si responsabililor din organizatii publice ( in special din primarii) si private,  implicate in procesul achizitiilor publice, sau care deruleaza proiecte cu finantare publica interna si externa.

DESPRE TRAINING:
Are un pronuntat caracter practic, prezentand studii de caz privind situatii exceptionale aparute in practica achizitiilor publice, cu prezentari dinamice si interactive.

Va fi sustinut de specialisti cu experienta din cadrul Autoritatii Nationale pentru Reglementarea si Monitorizarea Achzitiilor Publice.

TEMATICA:
– Sistemul national de achizitii publice
– Experiente si situatii exceptionale aparute in domeniul achizitiilor publice  
– Inchirierea, concesionarea si valorificarea bunurilor :
– Legislatie aplicabila; Domeniul public si domeniul privat; Regimul juridic al propietatii publice;
– Obtinerea de venituri din inchirierea, din concesionarea si valorificarea bunurilor;
– Fundamentarea deciziei de concesionare;Estimarea  valorii contractului de concesiune;
– Elaborarea documentatiei; Caietul de sarcini; Publicitatea procedurii;
– Criteriile de atribuire; Proceduri de atribuire; anularea procedurii de atribuire
– Atribuirea contractului de concesiune.

PERIOADA SI LOCUL DESFASURARII: 19-20 sept. 2008, intre orele 10.00 – 17.00, Bucuresti, Cladirea Citybank( Pta Victoriei), Bd.Iancu de Hunedoara,nr.8

COSTUL TRAININGULUI: 700 LEI / PARTICIPANT cu TVA inclus.
Plata se poate face prin ordin de plata in contul OLIGAMA MANAGEMENT,  RO 13 PIRB 4206 7049 1400 1000 deschis la PIRAEUS BANK – Agentia Ion Mihalache, CUI RO 15292086 sau RO 12 TREZ 7015 069X XX00 7550 deschis la Trezoreria Sectorului 1 Bucuresti.

PENTRU INSCRIERI accesati site-ul nostru: www.oligama.ro, rubrica Evenimente, unde puteti completa si transmite on-line formularul de inscriere sau il puteti descarca si transmite prin fax la nr. 021 310 80 16. Pentru alte informatii ne puteti contacta la adresa de e-mail [email protected], sau la telefon 021 310 63 48 si 0720 532 587./ 0726 674 504.

TERMEN LIMITA DE INSCRIERE: 16 sept. 2008.

Pentru cei care cauta serviciile unui trainer, Managementul-proiectelor.ro recomanda www.Traineri.ro.

Sursa: Managementul-proiectelor.ro, 12 septembrie

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top