Conferinta Regionala AMCOR: Relatia Consultant-Client: Criza, Comunicare, Etica – 1 iulie 2014, Timisoara

Invitatie conferinta amcor timisoara 2014AMCOR (Asociatia Consultantilor in Management din Romania) impreuna cu partenerii sai locali (Expert Consulting, Gapa si Vertical Finance) au deosebita placere sa va invite la Conferinta Regionala din Timisoara:”Relatia Consultant-Client: Criza, Comunicare, Etica”.

Evenimentul va avea loc pe data de 1 iulie 2014, in cadrul hotelului Timisoara (sala Atena) incepand cu ora 9:30.

Conferinta se adreseaza practicienilor din domeniul consultantei in management, dar si partenerilor lor din mediul public si privat (beneficiari ai misiunilor de consultanta in management si reprezentanti ai autoritatilor locale si centrale).

Pe lista speakerilor invitati la eveniment se afla dl. Francesco d’Aprile, Immediate Past Chair al ICMCI (Consiliul International al Institutelor de Consultanta in Management), o prezenta marcanta a comunitatii internationale a consultantilor in management, dna. Raluca Cibu Buzac -Director Directia Politici Regionale si Internationalizare in cadrul Agentiei pentru Dezvoltare Regionala Vest si dl. Andrei Churican – Vicepresedinte in cadrul Centrului National pentru Productie si Consum Durabil. Prezentarea dlui. Francesco d’Aprile va pune accent pe strategiile creative de management ca metoda pentru depasirea situatiilor de criza si pe modul in care este perceput rolul consultantului de catre clientul sau, cu accent pe importanta asigurarii unei comunicari eficiente si etice in aceasta relatie.

Vor sustine prezentari in cadrul evenimentului si partenerii locali ai Conferintei: dl. Marian Mocan, director Expert Consulting, dl. Cristian Gaina, director Gapa si dl. Ciprian Iorga, director Vertical Finance, ale caror prezentari vor insista asupra problemelor de etica cu care se confrunta profesia, asupra fondurilor europene si asupra necesitatii consultantei in management in conditiile de piata actuale.

Evenimentul va fi structurat in doua parti: o parte de prezentari si o sesiune interactiva.
Pentru cea de-a doua parte a conferintei, respectiv sesiunea interactiva, sunt propuse 3 teme de discutie:

  1. Strategii de gestionare a situatiilor de criza.
  2. Comunicarea si efectele ei in relatia cu beneficiarii misiunilor de consultanta.
  3. Consultanta in management: intre etica si profit.

Concluziile sesiunii interactive se vor regasi in manualul de bune practici „Do & Don’t in gestionarea relatiei cu clientul„.

Pentru confirmari, va rugam sa transmiteti un email la adresa [email protected] pana pe data de 27 iunie 2014.

Participarea la eveniment este gratuita in limita locurilor disponibile.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top