Criza accentueaza nevoia de a invata. CODECS iti ofera noi oportunitati de dezvoltare

codecs.jpgCODECS anunta o noua serie de inscrieri la cursurile Managementul Resurselor Umane si  Managementul Relatiilor cu Clientii,
din cadrul programului "Certificat Profesional in Management",
dezvoltat in parteneriat cu The Open University Business School din
Marea Britanie. Cursurile se adreseaza atat managerilor, cat si celor
care nu au o pregatire specifica in acest domeniu.

"In
vremuri de criza cea mai buna investitie este cea facuta in propria
cariera. Recomand cursurile programului de Certificat, ca fiind cea mai
profesionista cale catre o cariera in management, intrucat ofera
cunostintele de baza privind aspectele functionale ale managementului.
De asemenea, cursurile dezvolta abilitatile si competentele absolut
necesare unui manager, stimuleaza capacitatea inovativa si sporesc
increderea in sine"
, precizeaza Dr. Rodica Maria Radulescu, Director Business School, CODECS.

Cursul "Managementul Resurselor Umane"
abordeaza principalele aspecte si procesele de baza ale managementului
resurselor umane, urmarind sa va ajute sa luati in considerare toate
fatetele activitatii de gestionare a muncii oamenilor. De asemenea,
veti invata sa va ajustati stilul managerial, pentru a obtine rezultate
cat mai bune din colaborarea cu colegii si subordonatii.

Cursul este structurat in 4 volume:
Comportamentul Organizational, Recrutarea si Dezvoltarea Personalului,
Formarea si Dezvoltarea Echipei, Putere,Conducere si Schimbare.
Parcurgand acest curs, eficacitatea dumneavoastra manageriala va spori
atat in plan individual, cat si in cadrul echipei, prin adoptarea unei
atitudini corecte legate de asteptarile reciproce pe care le au atat
oamenii, cat si organizatia.

Cursul "Managementul Relatiilor cu Clientii" se
adreseaza  managerilor care indiferent de domeniul in care activeaza
doresc sa-si formeze competente legate de utilizarea conceptelor,
modelelor si instrumentelor specifice marketingului in vederea
identificarii, anticiparii si satisfacerii in mod profitabil a
cerintelor clientilor.

Cursul este structurat in 4 volume:
Sa ne intelegem clientii, Satisfacerea exigentelor clientilor, Valoarea
oferita clientilor, Managementul calitatii, a caror parcurgere va ajuta
sa dobanditi cunostintele necesare si sa va dezvoltati aptitudini
fundamentale in domeniul marketingului, in vederea intelegerii
propriului rol in relatia cu clientii interni si externi ai
organizatiei si in cresterea valoriii produselor sau serviciilor
oferite acestora,  astfel incat sa obtineti un avantaj competitiv
asupra concurentilor.

Participantii la cele doua cursuri vor avea acces la www.codecs.ro/certificat,
website al programului de Certificat, unde vor gasi diferite resurse de
studiu si informatii suplimentare despre cursuri. Prin intermediul
acestui website ei vor putea comunica si colabora cu tutorul si
colegii. Pachetul de curs contine si doua CD-uri Ghidul cursului si
activitati de autoevaluare care ii vor ajuta pe participanti sa testeze
cat de bine si-au insusit conceptele esentiale.

Inscrieri pana la data de 21 decembrie 2009.

Pentru inscrieri pana la data de 4 decembrie beneficiati de un discount de 100 Euro.

Pentru
informatii privind cursurile The Open University Business School un
consultant CODECS iti sta la dispozitie cu toate informatiile si
documentele necesare la telefon: 021.252.51.82/ 3/ 4 sau e-mail:
[email protected], www.codecs.ro

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top