Azi am să citez dintr-un recent articol pe care l-am citit referitor la valorile companiei care necesită să fie protejate.
Tot ce este de valoare într-o companie trebuie să fie protejat. Aceste valori pot fi grupate (și) astfel:
– Informația propriu-zisă (ex. rapoarte)
– Locul în care această informație se află
– Mijloacele prin care această informație circulă / este transportată
Toate acestea trebuie să fie protejate pentru a păstra confidențialitatea datelor, menține integritatea și asigura disponibilitatea acestora.
Un nou punct de vedere adaugă în discuție Internetul: în același timp un suport al informației și un mijloc de transport al acesteia.
Internetul este o “entitate” valoroasă dacă este punctul din care se preiau informații sau dacă reprezintă mijlocul prin care informația ajunge la alte persoane (fizice sau juridice). Este deci important să-l protejăm.
Astfel că, este important să se asigure că există acces la internet și că organizația poate fi accesată pe internet, în orice moment.Este important să se asigure că accesul se face fără probleme, menținându-se integritatea datelor și că internetul poate fi accesat doar de acele persoane care au dreptul să-l acceseze.