FEAA in WEB 3.0

Conform opiniei lui Warren Buffett (supranumit si Oraclul din Omaha pentru corectitudinea previziunilor sale in domeniul financiar) presa scrisa se apropie de sfarsit. Locul presei scrise va fi preluat de media online.
Anticipand aceasta mutare, precum si din dorinta de a conserva natura, publicitatea online s-a dezvoltat in ultima perioada intr-un mod constant si alert. Contextul actual al crizei economice globale vine si intareste aceasta noua tendinta (Vezi articol Business Standard pe aceasta tema).
Dintre motive:
– mediul online atrage din ce in ce mai multi vizitatori, din toate categoriile sociale, de toate varstele;
– mediul online ofera solutii diverse de promovare (prin banner, prin text, prin blog, site oficial etc.);
– costurile promovarii in mediul online sunt inferioare celor promovarii in oricare alt mediu (presa scrisa, radio, TV, outdoor sau indoor etc.).
Plecând de la ideile de mai sus, Facultatea de Economie și Administrarea Afacerilor din cadrul Universității Alexandru Ioan Cuza din Iași intră, oficial, în lumea WEB 3.0.
Astfel, FEAA poate fi identificată:
– pe LinkedIn (grup), la adresa http://www.linkedin.com/groups
– pe Yahoo!Groups, la adresa http://groups.yahoo.com/group/feaa_iasi
– pe Hi5, la adresa http://FEAA-Iasi.hi5.com
Te așteptăm să ni te alături și împreună să promovăm FEAA în Web3.0!
Și nu uita: vorbește despre noi!

Un proiect www.managementul-riscurilor.ro

About Valentin Mazareanu

Valentin P. Mazăreanu, doctor în economie. Subiecte de interes: managementul riscului, securitatea informaţională, managementul proiectelor. Ocupaţii în prezent: project manager al www.managementul-riscurilor.ro, Co-Regional Director of PRMIA Bucharest Chapter, Director General al Paideia Consulting SRL Iasi, Expert IT în proiecte cu finanţare nerambursabilă. Studii: liceu militar, facultate de drept, master în Sisteme Informaţionale pentru Afaceri, studii doctorale în economie. Dezvoltare profesională: stagiu de cercetare în Franţa, Poitiers (subiect: managementul riscului); şcoală de vară în Finlanda, Jyvaskyla (subiect: managementul riscului, dreptul de proprietate intectuală, knowledge management); training internaţional Slovenia, Ljubljana (subiect: managementul proiectelor internaţionale); training naţional Romania, Iaşi (subiect: antreprenoriat, Analiză Tranzacţională, NLP, Comunicare şi Negociere).

2 thoughts on “FEAA in WEB 3.0”

  1. intamplator_aici spune:

    Explica exact ce inseamna web 3.0. Ce inseamna web 2.0? De ce iti insusesti denumiri entuziaste pe care le citesti la intamplare?

  2. Multumesc de feedback.
    Am sa imi permit ca pentru partea de definitii sa fac trimitere la wikipedia.

    Astfel,
    – WEB 2.0: “Web 2.0” refers to the second generation of web development and web design. It is characterized as facilitating communication, information sharing, interoperability, user-centered design[1] and collaboration on the World Wide Web. It has led to the development and evolution of web-based communities, hosted services, and web applications. Examples include social-networking sites, video-sharing sites, wikis, blogs, mashups and folksonomies.
    – WEB 3.0: The Semantic Web is an evolving development of the World Wide Web in which the semantics of information and services on the web is defined, making it possible for the web to understand and satisfy the requests of people and machines to use the web content. […] a universal medium for data, information, and knowledge exchange.
    Tim Berners-Lee has described the semantic web as a component of ‘Web 3.0’.
    Exista si opinii conform carora o forma a web 3.0 este realitatea / lumea virtuala (vezi si .

    Ok. Acum, incercarea de a duce FEAA pe linkedin, Hi5, yahoo groups sau Facebook, site-uri tip retele sociale, cred ca se incadreaza in ceea ce inseamna web 2.0.
    Evident ca nu e de ajuns pentru o organizatie care ar vrea sa duca comunicarea si mai ales interactiunea cu studentii / candidatii / absolvenii / angajatii etc. la un alt nivel decat cel actual.
    Si atunci, de ce sa nu incepem sa vorbim despre:
    – Question Answering (un concept Information retrieval care se vrea un inlocuitor al FAQ-ului);
    – elearning prin realitate virtuala si de aici Second Life.
    Nu sunt fabulatii, sunt idei care sunt analizate din ce in ce mai serios.
    Poate ca titlu era (prea) indraznet si incitant, dar se vrea a fi asa: consider ca atunci cand vrei sa lansezi un “produs” (foarte) nou pe piata, e bine sa incepi cu o campanie de informare sau mai bine zis constientizare, ca sa nu zic educare.
    E bine deci ca titlul ales de mine a incitat.

    Cu bine,
    Valentin

    p.s. as fi apreciat o atitudine nu asa de ostila. Chiar si in situatia unei erori deosebit de grave pe care as fi putut sa o fac (Errare Humanum Est), banuiesc ca ar fi fost mult mai interesant daca veneai cu opinii critice-constructive la adresa articolului: sa imi explici unde am gresit, eventual sa propui directii de continuare a ideii / proiectelor.
    Dar nu este neaparat vina ta: am observat ca aceasta atitudine domina spatiul web romanesc vis-a-vis de ceea ce se intampla in alte zone geografice.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.