Guvernul Orban a dat bani la presă cât n-a putut duce: Din 200 de milioane de lei puse la bătaie în plină campanie s-au cheltuit 140 de milioane

Guvernul a plătit efectiv circa 140 de milioane de lei către site-urile și televiziunile de știri pentru așa-numita campanie de informare pe tema COVID, din cele 200 de milioane de lei (40 milioane de euro) puse la bătaie prin OUG de Guvernul Orban în plină campanie electorală în 2020.

Astfel, după cum rezultă dintr-un răspuns transmis de Secretariatul General al Guvernului, Guvernul Orban a plătit între lunile iunie și decembrie 2020, adică în plină campanie electorală pentru locale și parlamentare, aproape 88 de milioane de lei.

Guvernul Cîțu a plătit facturi restante în perioada ianuarie – mai 2021 în valoare de circa 52 de milioane de lei. Din aceste cifre rezultă că Guvernul Orban a pus la bătaie în an dublu electoral mai mulți bani decât a putut înghiți presa, deși unele redacții se plâng că guvernul nu le-a plătit integral serviciile prestate.

Mai multe detalii aici

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top