Administratorul schemei de antreprenoriat Universitatea de Medicină și Farmacie „Iuliu Hațieganu” Cluj-Napoca, Asociația Inceptus România, Camera de Comerț și Industrie Bistrița- Năsăud anunță deschiderea sesiunii pentru depunerea Planurilor de afacere în cadrul concursului de planuri de afacere organizat în proiectul ”Start-up Sănătos – SUS” (ID 142051), co-finanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020, apel POCU/829/6/13 INNOTECH STUDENT, Axa Prioritară 6 – Educaţie şi competențe – Obiectiv Specific 6.13
Concursul de planuri de afacere presupune aprobarea spre finanțare sub forma ajutorului de minimis a 19 planuri de afaceri la care se adaugă 4 rezerve conform tabelului de mai jos, pentru înființarea a 19 întreprinderi (+ 4 rezerve) care urmează să deruleze activități economice în baza unui cod CAEN inclus în Anexa 5 – Lista codurilor CAEN aferente direcțiilor de politică industrială menționate în Strategia Națională pentru Competitivitate 2014-2020 sau o afacere care vizează dezvoltarea activității în domeniile de dezvoltare inteligentă și sănătate identificate prin SNCDI – Strategia Națională de Cercetare, Dezvoltare şi Inovare în regiunile de dezvoltare Nord-Vest, Centru și Nord-Est:

Fiecare plan de afacere va fi depus în cadrul lotului în care concurează în funcție de bugetul solicitat și numărul de angajați asumat.
Loturile de concurs sunt:
– Lot MG40 – este format din 4 Micro-Granturi de 40.000,00€ maxim 193.740,00 lei
– Lot MG60 – este format din 6 Micro-Grant de 60.000,00€ maxim 290.610,00 lei
– Lot MG80 – este format din 6 Micro-Grant de 80.000,00€ maxim 387.480,00 lei
– Lot MG100 – este format din 3 Micro-Grant 100.000,00€ maxim 484.350,00 lei
Sesiunea de depunere este deschisă:
- pentru absolvenții programelor de formare competențe antreprenoriale desfășurate în cadrul proiectului – seriile nr. 1 – 25 organizate de partenerii Asociația Inceptus România (P1) și Camera de Comerț și Industrie Bistrița – Năsăud (P2)
- pentru participanți înscriși în grupul țintă al proiectului care pot face dovada că au absolvit anterior un program de formare antreprenorială autorizat de minim 40 de ore și care s-au înscris în proiect – persoane care îndeplinesc condițiile de eligibilitate, dar nu au absolvit cursul din cadrul proiectului.
Planurile de afaceri pot fi elaborate si depuse individual sau în echipă de mai multi membri ai grupului țintă participanți în cadrul cursurilor de formare.
La selecția celor 19 Planuri de Afaceri aprobate + 4 rezerve, juriul va avea în vedere rezultatele asumate prin proiectul ”Start-up Sănătos – SUS” (ID 142051) :
- min. 4 Planuri de afacere sunt din domeniile de specializarea inteligenta prin punctarea suplimentară a afacerilor care propun comercializare de bunuri sau furnizare de servicii inovative (noi sau semnificativ îmbunătățite față de ceea ce există pe piață, în conformitate cu domeniile selectate din SNCDI în ariile de activitate economică la nivel de cod CAEN de 4 cifre selectate din SNC);
- min. 1 Plan de afacere include măsuri de promovare Inovare Socială;
- min. 3 Planuri de afacere au soluții pentru implementare TIC;
- min. 2 Planuri de afacere propun măsuri pentru nediscriminare;
Platforma de depunere a planurilor de afacere va fi deschisă cel târziu în data de 18.04.2022.
Termenul limită de depunere a planurilor de afaceri este 28.04.2022 ora 23:59:59
Link acces platformă de depunere plan de afacere: https://sus.fluxx.pro/concurs/
o Persoanele care fac parte din Grupul Țintă al proiectului vor solicita prin email, trimis la adresa [email protected], accesul la platforma de depunere planuri de afacere. Aceștia vor primi datele de acces pentru platformă, inclusiv indicațiile de folosire, prin e-mail, de la adresa [email protected] începând cu data de 14.04.2022.
o Persoanele care nu fac parte din Grupul Țintă al proiectului și doresc să depună Plan de afacere pentru concurs se vor înscrie in Grupul Țintă al proiectului accesând link-ul: https://sus.fluxx.pro/inregistrare , completând formularul si anexând in cererea din link următoarele documente la adresa, nu mai târziu de 18.04.2022:
- Adeverință de student
- Scan Carte identitate / Permis de ședere în România
- Scan Certificat căsătorie/sentință divorț (dacă este cazul)
- Scan certificat/adeverință de absolvire curs autorizat competențe antreprenoriale de min. 40 ore
- Declarație de GDPR
- Formular de înregistrare în grupul țintă al proiectului
Odată dosarul validat, candidatul va primi datele de acces în platformă.
Sursa: Startupsanatos.ro