Investiția în startup-uri: Noile produse SeedBlink simplifică procesul de investiție

startup-1.png

Nesiguranța economică și războiul din Ucraina sunt doar câteva dintre motivele care au făcut ca 2022 să fie un an destul de turbulent pentru startup-uri. Deși suma capitalului investit anul trecut a scăzut în comparație cu recordul stabilit în 2021, există încă multe companii în stadiu incipient cu ambiții mari de creștere, în căutarea finanțării.

Pentru a aborda această problemă, platformele de investiții au devenit o opțiune populară, modernizând industria tradițională de management al averii și ajutând ecosistemele locale de antreprenori. Una dintre aceste platforme, SeedBlink, a fost lider în Europa, cu 60 de milioane de euro investite în peste 260 de startup-uri de la lansarea sa în 2020. Pentru a obține informații mai profunde despre cele mai recente evoluții și planurile de viitor ale SeedBlink.

Carmen Sebe, CEO-ul companiei, a vorbit despre cum noile instrumente ale companiei beneficiază atât startup-urile, cât și investitorii, afirmând că acestea facilitează atragerea de capital pentru startup-uri și permit investitorilor să-și diversifice portofoliile într-o serie de proiecte promițătoare. De asemenea, ea a dezvăluit cum SeedBlink se poziționează pentru a profita de oportunitățile emergente în ecosistemul startup, inclusiv extinderea prezenței sale în Europa și investind în sectoare mai diverse. Carmen și-a împărtășit perspectiva despre cum se adaptează SeedBlink la mediul economic actual, explicând cum compania lucrează pentru a atenua riscurile pentru investitori și startup-uri deopotrivă.

Sursa: https://therecursive.com/making-investing-easier-with-carmen-sebe-seedblink/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top