Investiția în startup-uri: Noile produse SeedBlink simplifică procesul de investiție

Nesiguranța economică și războiul din Ucraina sunt doar câteva dintre motivele care au făcut ca 2022 să fie un an destul de turbulent pentru startup-uri. Deși suma capitalului investit anul trecut a scăzut în comparație cu recordul stabilit în 2021, există încă multe companii în stadiu incipient cu ambiții mari de creștere, în căutarea finanțării.

Pentru a aborda această problemă, platformele de investiții au devenit o opțiune populară, modernizând industria tradițională de management al averii și ajutând ecosistemele locale de antreprenori. Una dintre aceste platforme, SeedBlink, a fost lider în Europa, cu 60 de milioane de euro investite în peste 260 de startup-uri de la lansarea sa în 2020. Pentru a obține informații mai profunde despre cele mai recente evoluții și planurile de viitor ale SeedBlink.

Carmen Sebe, CEO-ul companiei, a vorbit despre cum noile instrumente ale companiei beneficiază atât startup-urile, cât și investitorii, afirmând că acestea facilitează atragerea de capital pentru startup-uri și permit investitorilor să-și diversifice portofoliile într-o serie de proiecte promițătoare. De asemenea, ea a dezvăluit cum SeedBlink se poziționează pentru a profita de oportunitățile emergente în ecosistemul startup, inclusiv extinderea prezenței sale în Europa și investind în sectoare mai diverse. Carmen și-a împărtășit perspectiva despre cum se adaptează SeedBlink la mediul economic actual, explicând cum compania lucrează pentru a atenua riscurile pentru investitori și startup-uri deopotrivă.

Sursa: https://therecursive.com/making-investing-easier-with-carmen-sebe-seedblink/

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top