Managementul cash-flow-ului – workshop-uri organizate lunar

Managementul cash-flow-ului este una dintre cele mai importante masuri imediate pentru asigurarea supravietuirii afacerii in aceste conditii incerte a mediului de afaceri.

Dar ce inseamna managementul cash-flow-ului? Inseamna abordarea sistemica a managementului creantelor si datoriilor, a managementului vanzarilor si costurilor, a managementului incasarilor, achizitiilor si platilor firmei.

 

Acum cand finantarea bancara este greu accesibila, trebuie gasite surse de autofinantare – si acest lucru este posibil prin eforturi sustinute de ajustare si optimizare a capitalului de lucru la dinamica afacerii.

 

Cum, cand si cat reducem stocurile de produse?

Cum gestionam creantele si cum estimam incasarile?

Cum administram datoriile si cum optimizam platile?

 

Iata cateva studii de caz pe care le prezint si moderez in cadrul workshop-urilor lunare organizate de ABC Training Consulting la Bucuresti, iar calendarul evenimentelor este accesibil la urmatorul link: http://abctrainingconsulting.ro/evenimente/

 

Studiu de caz:

Analiza creantelor comerciale (valoare, termene scadente, riscuri de lichiditate) si proiectarea incasarilor.

Analiza datoriilor salariale, comerciale, bancare si fiscale si proiectarea fluxului de plati.

 

Studiu de caz:

Elaborarea cash-flow-ului „angajat” si identificarea perioadelor de deficit de numerar.

Proiectarea cash-flow-ului „bugetat” pe diverse scenarii de business.

 

Studiu de caz:

Managementul capitalului de lucru – alternativa de autofinantare a afacerii.

Stabilirea masurilor de ajustare a capitalului de lucru prin optimizarea relatiilor dintre creante, stocuri si furnizori si prin optimizarea proceselor de business.

Studii de caz:

Indicatori economico-financiari, mod de calcul si semnificatie: rentabilitate, lichiditate, solvabilitate etc.

Tablouri de bord operationale: instrumente de diagnosticare si „pilotaj” al afacerii.

Identificarea prioritatilor pentru asigurarea stabilitatii financiare a afacerii.

Rolul compartimentelor comerciale si non-comerciale in optimizarea proceselor de business.

 
Anda Racsa

Anda Racsa

Antreprenor, manager, consultant, trainer ABC Training Consulting. 19 ani practica profesionala in domeniul managementului financiar al afacerii din care 9 ani experienta ca antreprenor si manager al firmei ABC Training Consulting. Certificari profesionale: Consultant bancar – certificat de IBR si CNFPA, promotia 2010; Auditor financiar – certificat de CAFR, promotia 2009; Formator (trainer) – certificat de CNFPA, promotia 2007. Furnizez servicii de training, consultanta si asistenta antreprenoriala si manageriala: Evaluarea fezabilitatii ideii sau a afacerii in derulare, Planificarea afacerii si elaborarea planului de afaceri antreprenorial si managerial, Organizarea si coordonarea contabilitatii manageriale afacerii, Managementul costurilor si al cash-flow-ului. Periodic organizez evenimente dedicate antreprenorilor, managerilor si specialistilor – unde dezbatem subiecte specifice managementului si optimizarii afacerii si identificam solutii si oportunitati de colaborare.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top