Primaria Sectorului 3 ofera aproape 8 milioane de lei celor dispusi s-o ajute sa-si restructureze datoria publica

Robert_NegoitaPrimaria Sectorului 3 Bucuresti a lansat o licitatie publica pentru gasirea unor consultanti care s-o ajute sa-si restructureze datoria publica si sa contracteze noi credite pentru finantarea proiectelor aflate in desfasurare, cat si a celor aflate pe lista de asteptare.

Bugetul alocat pentru aceste servicii se ridica la 7.899.250 RON (suma fara TVA), iar durata contractului se intinde pe o perioada de 4 ani.

In anuntul de participare, institutia condusa de Robert Negoita argumenteaza ca „este necesara gasirea celor mai avantajoase solutii de optimizare a lichiditatilor financiare aferente serviciului datoriei publice locale. Solutiile financiare prezentate trebuie sa permita incadrarea in plafonul maxim de indatorare, sa aiba o eficienta cat mai mare si sa fie adaptate la nevoile autoritatii contractante.”

Consultantul financiar va asigura pe perioada de derulare a acordului cadru/contractelor subsecvente, urmatoarele elemente :

  1. Revizuirea din punct de vedere economico-financiar a structurii datoriei publice locale (inclusiv garantii);
  2. Prezentarea solutiilor tehnice aplicabile necesare structurarii serviciului datoriei;
  3. Asistarea Sectorului 3 al Muncipiului Bucuresti (Primarie) cu privire la gasirea solutiilor optime cu privire la structurile de finantare prezentate la punctul 2, precum si la negocierile cu institutiile fiananciare locale si europene;
  4. Asistarea Sectorului 3 al Muncipiului Bucuresti (Primarie)cu privire la intocmirea documentatiilor necesare contractului / contractelor de servicii bancare din perspectiva economico-financiara si tehnica;
  5. Asigurarea de catre Consultant a asistentei tehnice, economico-financiara pe durata analizarii ofertelor depuse in vederea contractarii noului imprumut/noilor imprumuturi in calitate de expert extern cooptat pe langa comisiile tehnice ale Primariei;
  6. Asigurarea de catre Consultant a asistentei tehnice si economico-financiare pentru semnarea contractelor de finantare, convenite de parti pe durata analizarii ofertelor.
  7. Asistarea cu privire la obtinerea autorizatiilor, avizelor legale de la Comisia de Autorizare a Imprumuturilor Locale;
  8. Asigurarea de catre Consultant a asistentei economico-financiare de specialitate pentru optimizarea fluxului de informatii cu institutiile financiare partenere, atat la nivel local, cat si international;
  9. Asigurarea de catre Consultant a asistentei economico-financiare pentru realizarea rapoartelor de progres aferente proiectelor cu asistenta rambursabila de la institutiile financiare europene partenere;
  10. Realizarea de rapoarte de analiza economico-financiare trimestriale, semestriale, anuale asupra evolutiei financiare curente a Primariei.

Anuntul precizeaza ca mai multi operatori economici au dreptul de a se asocia cu scopul de a depune oferta comuna, fara a fi obligati sa isi legalizeze din punct de vedere formal asocierea. Asocierea va fi legalizata in cazul in care oferta comuna este declarata castigatoare.Primaria solicita depunerea unei garantii de participare in valoare de 157.985,00 RON. De asemenea, participantii trebuie sa arate ca au avut o cifra medie de afaceri globala pe ultimii 3 ani (fara anul in curs) de peste 2.000.000 lei.Consultantii trebuie sa faca dovada ca a prestat pentru autoritati publice (centrale si locale), la nivelul unuia sau mai multor contracte, in ultimii 3 ani impliniti la data termenului limita pentru depunerea ofertelor, servicii in valoare cumulata de minim 1.195.312,48 lei, care sa fi inclus cel putin urmatoarele activitati:

  • Servicii de consultanta financiara privind structurarea de imprumuturi externe si interne;
  • Servicii de consultanta financiara privind analiza, raportarea financiara trimestriala, semestriala si anuala;
  • Servicii privind monitorizarea si raportarea financiara asupra implementarii proiectelor de investitii, finantate din fonduri externe rambursabile.

Criteriile de atribuire sunt pretul ofertei (70% din pondere), precum si modul in care ofertantul intelege obiectivele proiectului si rezultatele asteptate (30%).

Termen limita pentru primirea ofertelor sau a cererilor de participare 24.12.2013, ora 10:00.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top