
Obiective:
– sa promoveze si sa creasca vizibilitatea diferitelor produse turistice transnationale;
– sa contribuie la promovarea si la dezvoltarea unei oferte turistice durabile si responsabile;
– sa faciliteze schimbul de informatie si de coordonare a activitatilor transnationale.
Pot depune proiecte: administratiile centrale, autoritatile locale / regionale, camerele de comert si agentiile, unitatile de invatamant si de formare academica, organizatiile non-profit, asociatiile nationale si internationale europene active in domeniul turismului, organizatiile societatii civile, federatiile.
Actiuni finantate:
– selectare de produse turistice;
– punerea in practica a unui proces de aducere in retea a actorilor regionali si / sau nationali pertinenti si cu rol decizional;
– organizarea unui numar corespunzator de intalniri de retea pentru persoanele cu rol decizional, in vederea gasirii unui acord asupra activitatilor comune de comunicare.
Durata maxima a unui proiect poate fi de maximum 12 luni.
Data limita de depunere a aplicatiilor este 1 iulie 2011.