"Criza si afacerile dumneavoastra" – un eveniment Finantare.ro – Vaslui, 26 februarie

finantare_300x1801.jpgEvenimentul este organizat de JCI Vaslui si Finantare.ro in colaborare cu Centrul de resurse pentru afaceri Vaslui.

Evenimentul vine in intampinarea problemelor IMM-urilor din zona Vaslui, prin prezentarea oportunitatilor de finantare pentru afacerile lor.

Finantare.ro, impreuna cu firmele de consultanta partenere, incepe din anul acesta o serie de evenimente dedicate IMM-urilor si APL-urilor, pentru a oferi solutii in accesarea de fonduri europene.

Pe 26 februarie, Finantare.ro si 4 firme de consultanta partenere – Avensa Consulting, BMG Euro Expert, DAL Consulting si FiaTest vor sta la dispozitia reprezentantilor din cadrul IMM-urilor si APL-urilor si vor oferi solutii concrete de finantare a afacerilor participantilor prin accesarea de fonduri europene si nu numai.

Daca ai intrebari despre fondurile structurale, daca doresti sa iti dezvolti afacerea si cauti surse de finantare, daca vrei sa afli cum au accesat alte persoane finantari, vino vineri, 26 februarie 2010, orele 17.00, la Centrul de resurse pentru afaceri din Vaslui, si afla raspunsul la intrebarile tale.

Intrarea este gratuita. Pentru inscrieri:

Ionut Maxim
Project Manager Finantare.ro
Telefon: 0746.195.521
E-mail: [email protected] (asteptati mesajul de confirmare)

Agenda evenimentului:

1. Deschiderea evenimentului
– Prezentarea evenimentului;
– Prezentarea agendei.

2. Prezentarea Finantare.ro
– Accesarea informatiilor necesare si a fiselor de program.

3. Prezentarea programului "Ajutorul de stat pentru firmele afectate de criza", realizata de Finantare.ro
– Descriere program;
– Eligibilitate;
– Cheltuieli eligibile;
– Modele de aplicare.

4. Sesiune de intrebari si raspunsuri
– Participantii prezinta probleme din cadrul companiei lor si firmele de consultanta prezinta posibile rezolvari oferite de accesarea de finantari;
– Prezentarea unor posibile finantari pentru firmele prezente.

5. Eveniment de networking
– Membrii JCI vor indruma participantii sa se cunoasca si sa schimbe carti de vizita pentru a identifica eventuali colaboratori.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top