Ministerul Transporturilor va plati in acest an companiei Bechtel, constructorul Autostrazii Transilvania, 520 milioane euro, cu 40 de milioane de euro mai mult decat solicitarea companiei americane. In luna martie, Bechtel va incepe lucrarile la sectiunea Mihailesti-Suplacu de Barcau si la inca un tronson, care ar putea fi Brasov-Fagaras sau Gilau-Mihailesti.
Anul trecut, Bechtel a cheltuit 185 de milioane de euro, fata de 120 de milioane de euro prevazute initial, pentru lucrari la cele doua tronsoane, respectiv Campia Turzii-Gilau (52 de kilometri) si Suplacu de Barcau-Bors (64 de kilometri).
Proiectul construirii Autostrazii Transilvania, pe relatia Brasov-Bors, a inceput in 2004, in baza unui contract cu o valoare de 2,2 miliarde euro, acordat Bechtel. Anul trecut, CNADNR a cerut Guvernului sa suplimenteze sumele alocate proiectului de la 2,2 miliarde euro la 5,2 miliarde euro. Ministerul Transporturilor urma sa finalizeze, in decembrie 2007, un memorandum privind oportunitatea cresterii cheltuielilor.