Peste 150 de angajati din administratia publica locala sunt instruiti pe Fondul Social European

In cadrul proiectului „Managementul Fondului de Dezvoltare si Modernizare a Administratiei Publice Locale”, Unitatea Centrala pentru Reforma Administratiei Publice (UCRAP) din cadrul MIRA sprijina intarirea capacitatii institutionale a autoritatilor publice locale de a initia proiecte viabile, finantate de Uniunea Europeana prin Fondul Social European.

Pentru a veni in intampinarea nevoii de informare a insitutiilor administratiei publice locale, in ceea ce priveste accesarea finantarilor din Fondul Social European, UCRAP organizeaza sesiuni de formare, cu tema „Identificarea si dezvoltarea proiectelor finantate prin Fondul Social European”.

Aceste sesiuni au fost concepute de catre un grup de experti locali si internationali astfel incat sa raspunda intereselor participantilor cu privire la elaborarea de proiecte relevante pentru Programul Operational „Dezvoltarea Capacitatii Administrative”, gestionat de MIRA. Primele sesiuni au avut loc in perioada 8-20 mai la Iasi, Cluj si Bucuresti, urmand ca in zilele de 22 si 23 mai sa se desfasoare o sesiune de formare la Sibiu. Programul va continua si in cursul lunii iunie cu alte trei orase, respectiv Timisoara (23-24), Craiova (26-27) si Braila (30 – 01 iulie).

„Indentificand, la nivelul administratiei publice locale, nevoia de informatii necesare accesarii proiectelor pe Fondul Social European, indeosebi pe Programul Operational Dezvoltarea Capacitatii Administrative, UCRAP a cuprins in cadrul proiectului Managementul Fondului de Dezvoltare si Modernizare a Administratiei Publice Locale doua cicluri de sesiuni de formare pe aceasta tematica adresate acestora”, a declarat Nicusor Paduraru, directorul general UCRAP.

Sursa: Portalul National de Administratie Publica

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top