Centru de consiliere si consultanta pentru consumatorii din domeniul financiar-bancar

InfoCons.jpg

InfoConsConsumatorii in domeniul financiar-bancar au la dispozitie un Centru National de Consiliere si Consultanta, cu sediul in Str. Negru Voda, nr. 3, Sector 3, Bucuresti (Institutul Bancar Roman).

Consumatorii au la dispozitie un numar de telefon unic – 021.9615, la care pot suna pentru sesizari in domeniul financiar-bancar. Numarul este cu tarif normal in reteaua Romtelecom, apelabil din toate retelele, iar informarea si consilierea consumatorilor se va acorda cu titlu gratuit, precum si demersurile necesare  in vederea Solutionarii Alternative a Disputelor pentru litigiile dintre consumatori si banci.

Centrul a fost inaugurat la sfarsitul saptamanii trecute si este concretizarea unui proiect initiat de Asociatia Nationala pentru Protectia Consumatorilor si Promovarea Programelor si Strategiilor din Romania – InfoCons, sub egida Federatiei Asociatiilor de Consumatori, in parteneriat cu Banca Nationala a Romaniei.

Sursa: Asociatia InfoCons

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top