Bank Leumi tinteste clientela cu venituri mari

In 2007, Bank Leumi si-a propus triplarea activelor pana la 360 milioane de euro si dublarea cotei de piata, pana la 0,6%.

„In 2007 intentionam sa triplam volumul activelor si sa dublam cota de piata pentru ca procesul de aliniere la standardele grupului va cotinua si in acest an. Estimam ca la inceputul trimestrului patru vom avea prima luna profitabila, dar 2008 va fi anul hotarator, care va putea fi considerat abordarea cu toate panzele sus a pietei de catre Bank Leumi”, a declarat Laurentiu Mitrache, directorul general al Bank Leumi Romania.

Bank Leumi a continuat sa inregistreze pierdere in 2006, rezultatul negativ fiind explicat de Mitrache prin perioada de tranzitie care a redus oarecum activitatea bancii. Conform datelor publicate de banca mama, la 30 septembrie pierderea era de 6,7 mil. lei (circa 1,9 milioane de euro).

De asemenea in 2007, israelienii intentioneaza sa deschida 8 – 10 unitati, dintre care probabil ca patru vor fi in Bucuresti, iar restul in Ramnicu Valcea, Arad, Focsani, Odorheiu Secuiesc, Piatra Neamt.

Printre obiectivele pe 2007, Mitrache mai mentioneaza servirea si delimitarea clientelei de retail cu accent pe segmentul de venituri mai ridicate, dezvoltarea segmentului de private banking, de IMM-uri si corporate.

Sursa: Ziarul Financiar

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

scroll to top