Un articol interesant găsit pe CNN International ce merită diseminat iar ceea ce este prezentat (poate) luat drept exemplu.
Pe scurt, sunt prezentate tehnici prin care poți să atragi atenția angajatorului, printr-o atitudine proactivă, nu doar prin trimiterea de CV-uri și aplicarea la locurile de muncă scoase prin site-ul firmei sau prin site-uri specializate.
Mai exact, este prezentat cazul unui proaspăt șomer din industria IT care, în loc să urmeze calea clasică submit application, a decis să publice un comunicat de presă prin care să prezinte cum ar administra el un departament IT aflat în derivă.
Din același articol am aflat și despre alte example creative:
http://www.twittershouldhireme.com/ care a stat drept exemplu și unor replici http://www.facebookshouldhireme.com/ sau http://googleshouldhireme.com/
Articolul CNN, AICI.
Vă invit pentru discuții pe această temă pe www.managementul-riscurilor.ro.
Ar fi fost interesant de vazut comunicatul de presa al lui Michael Lee.